Search This Blog

Wednesday, October 22, 2014

佔領運動的二三事

  • 同部份同事傾過
    • 對於選委會,印度同事話: It's like applying for a job. Someone prescreened the candidates for you. You don't really have the choice.
    • 對於民主,英國同事話: I am not sure if democracy is the best. But comparing with dictatorship, you know...
  • 發現大多數嘅朋友同自己有相同嘅理念
    • 有鍵盤戰士
    • 有一星期落去幾晚支持
      • 有犧牲同仔女相處時間,呢個我要特別 Salute
        • 當然用多啲時間教好下一代會更好
        • 同極權鬥長命,下一代係主力
    • 有用相機做紀錄
    • 有去救護站幫手
    • 容許作為啦啦隊嘅我往自己面上貼金,我想叫你哋一聲「戰友」
  • 發現大部份唔認同嘅朋友
    • 部份留過學
      • 由此可見,就算大陸有海歸派,亦好可能唔會開明得去邊
      • 有時我會覺得懂得思考,比去邊度讀過書更為重要
      • 當然思考完都唔認同嘅人,恭喜你,你夠資格去愛國愛港,有機會成為三位候選人之一 (如果你夠年齡嘅話)
        • 只要你識得唱中華人民共和國嘅國歌第一句就得
    • 部份係紀律部隊
      • 或者紀律部隊只係講點樣執法,而唔係講緊政治倫理或者道德
    • 部份係有啲家底
      • 背景問題,不評
    • 但我相信我嘅朋友未去到縱容暴力,話佔領者抵打
      • 我諗呢條係我嘅底線了
  • 有戰友講過:「歷史不分對錯,只有完整不完整」
    • 有一日俾人耶喻我唔响香港,但又响 fb 度攪攪陣嘅時候,我真係好嬲,個人崩潰咗
    • 但我知道發脾氣係解決唔到問題,好快轉去諗點幫呢場運動為目標,响我死諗爛諗有乜可以做到嘅時候,就諗起呢句
    • 我決定 Backup 起晒 Facebook 上所有嘢,俾下一代睇吓大家講過乜做過乜,大家就等住歷史嘅判決
  • 因為咁,就寫起咗個 Program 仔去做
    • 學識咗個 Facebook 嘅 Graph API
      • 有啲 Application 嘅 Permission 係要經 Facebook 嘅 Approval, 但係個條件係要响無 Facebook 嘅 Platform 先會 Approve, 所以被迫放棄
        • 經一輪研究後,決定叫人去 Graph API Explorer 自己拎個 Permission Token 算
      • 去讀 Feed Stream 嘅 Permission 係其中一個,除咗要經 Approval 之外,重有時間限制,大概10日至兩個星期左右,再之前嘅故仔,就會唔見咗 
      • 同埋來只會拎到 Share 出嚟嘅 Public 故仔,Like 嗰啲係唔會見到,所以重要嗰啲,我會自己 Share 作為去 Backup 嘅方法
    • 發現一啲自己差少少遺忘咗嘅知識
    • 因為一次意外,唔見咗開頭幾日嘅資料,最後,個 Program 仔變得更 Robust
    • Dog food 完自己,呢一刻為止已經有 18GB 嘅 Data
      • 有相
      • 有片
      • 有 Shared Page
      • 有 Status
      • 零散地儲住先,遲啲再攪點樣方便啲睇返
    • Program 可以無了期地改善,但呢一刻,用住先
    • Open Source 的,啱用拎去使
  • 講起 fb, 原來佢响 Web 嘅介面都幾差
    • 有時一追就要追十幾個鐘嘅故仔,有時掃到一半
      • 好慢,唔知點解要好多 Memory
      • 停咗,又要再 Load 過
      • 有時响電腦度掃,都用咗幾個鐘先睇得返晒
        • 原諒我有吸收所有資訊嘅強迫症
    • 所以到最後好多都係手機睇返,免浪費時間
  • 另一件 fb 事就係筆戰
    • 我相信真理係越辯越明
    • 我唔怕千日戰爭,我要嘅係攤開所有故仔,等其他人都作出佢自己嘅判斷,救得一個得一個
    • 當中有啲事都發現自己錯咗,但知識嘅增長係好事
  • 為咗慳時間
    • 原來自己可以連續幾日去公司附近間 Subway 買包做 Lunch
    • 亦都食咗一個星期嘅微波晚餐
    • 放棄咗部份嘅睡眠時間
    • 放棄埋啲日劇動漫
    • 唔記得埋自己報過一個 Day Trip
    • 呢舖真係火力全開
    • 時間所限,個羅馬遊記就等擇日再寫,爭住先
  • 假如我重响香港嘅話
    • 我諗我可以去得好盡
      • 去得幾盡唔講,免得俾人話有樣學樣
      • 不過我諗你大概都估到
    • 亦好彩唔响香港
      • 不過就有排返唔到香港了
      • 又或者要住吓酒店咁
  • 陶傑有篇文係問幾條問題睇吓你有幾英國人
      • 我知道所有答案
        • 但係自己做唔到
          • 所以我未變得成英國人住
          • 最後,我想朋友們多啲 Post 細路仔嘅相
            • 片都得,但係片要時間睇
            • 一來佢哋夠得意,可以化解當今嘅戾氣
            • 二來望住佢地,為佢哋嘅未來去戰鬥,值得!

          真係最後
          加油!
          加油!
          加油!

          No comments:

          Popular Posts