Search This Blog

Friday, March 15, 2013

From Rookie to Expert

初步練習
練習兩次,主要掌握時間嘅控掣,基本內容、流程同埋操作,發掘問題。

改善練習
執字粒,逐粒逐粒字去斟酌,錯咗或者唔滿意嘅地方,重做一次。

熟煉練習
以最快速度去完成,令內容出現响腦嘅速度,快過講出口嘅速度,咁所有內容可以倒背如流,到咗嚟真嘅時候,mental pressure 降低,有剩餘空間去處理突發情況 (i.e. 執生)。

完成後,基本上可登大雅。但想盡善盡美,都要不斷檢討內容同流程。想解答問題,就要自己再發掘潛在問題。但要執生攞彩,就唯有靠經驗,話明執生,邊有得準備。

踩台
到場熟習現場操作燈光、投影機、接駁器材。

1+1接駁法
Dual Display 以 Extended Desktop 輸出到 VGA Splitter, 再分別輸出 Mon 同 Projector. 咁就有兩個 Mon 可以用,而其中一個係觀眾睇唔到,就可以放任何題示去呢個 Mon 度,將 mental pressure 減至最低。


實戰
現場會有好多突發情況,例如要加插其他內容或者其他工作,但核心內容已經準備好,週邊事情只需要臨場發揮就可以了。

No comments:

Popular Posts