Search This Blog

Saturday, November 17, 2007

心理學

心理學好多性格分析嘅測試,3, 4, 5, 9, 16 嘅性格分類方法都有。如果你係教授級,邊種分類都準。明珠台以前播過嘅其中一個節目,D 教授將參加者分開 16 種性格,仲準確預測到參加者嘅行為,播埋嗰種行為出嚟,唔到你唔服,但分類過程都幾麻煩。

如果就咁普通一份問卷幾條問題就可以將一個人嘅性格分類,未免太兒戲。就好似將人用十二星座、十二生肖去預測流年運程一樣,乜都寫 D, 實準嘅喎。我就試過做一個性格測試,將人分開 4 種,大概就係有一個 graph, 有 x-axis 同 y-axis, 睇吓你响左定右,上定下咁。我嘅結果,就係差唔多响中間 (0, 0) 嘅位置,難聽 D, 即係無性格。

想真係了解自己嘅性格同人哋嘅性格,好好哋去讀心理學啦! Personality 應該係 Behavioral Science 嘅其中一個科目。

No comments:

Popular Posts