Search This Blog

Tuesday, April 7, 2009

行山 x 影相?

星期日友人約行山影相,俾我拒絕咗。第一,太早起。第二,行山同影相响我心目中係兩件唔可以溝埋嘅事。我對影綠色嘅嘢無興趣,行山週圍都係草同樹,難構圖,唔覺有乜嘢好影。有 D 山隔籬就係海,加上香港嘅天空常有煙霞,天海合一,深綠加灰藍,so dull... 唔太值得早起去影。

或者只係香港環境嘅問題,用 green 做 keyword 响 flickr 搵,綠色嘅靚相都有,但人家嘅綠有層次,個天又夠藍。又或者,我唔係對影綠色嘅嘢無興趣,我係對暗綠色無興趣。

相比之下,影黃昏日落、夜境、星空,輕鬆得多。

No comments:

Popular Posts