Search This Blog

Monday, April 18, 2016

日本之旅1 - 向富士山出發

一早起身執嘢 Check-out, 唔想食亦都唔識叫日式早餐,決定去麥記食個早晨全餐,本來嘗試用英文叫 Big Breakfast, 但店員好似唔係太識聽。佢指一指櫃枱上面個 Menu, 咁我就指個早晨全餐,Mission Completed。


個早晨全餐好掂,首先杯橙汁唔似香港咁丁咁大杯。二來個炒蛋唔會炒得好老,有蛋汁㗎! 塊豬柳亦都好 Juicy, 點解個早晨全餐可以咁好食㗎?!


張餐紙雖然唔知佢寫乜,但個感覺好好。


臨走嘅時候,個難提就出現,因為日本啲垃圾分類分得好仔細,啲刀叉紙杯都唔知點掉好,唯有靠常識,希望無分錯類。

麥記對面有間影音舖,好多嘢睇。


隨咗相機、腳架,樓梯中重有好多作品供參考


時間不多,去巴士站。因為無預約到,所以要入 Waiting List. 睇吓有無剩位。好彩地有位剩,執到死雞,唔駛撘火車。因為火車一來貴,二來要搭多成個鐘車,噚日班機 Delay 已經無咗好多時間,唔想再嘥時間放响交通度。


响車上面,坐隔籬嘅係一個泰國嘅老太太,傾咗一陣偈,之後就瞌咗一陣。過咗唔知幾耐,開始見到富士山,比想像中宏偉,無嚟錯了

到咗河口湖,要搭一程巴士去酒店,因為本應係前一日 Check-in, 所以唔駛等到三點先有房。不過佢俾咗間睇唔到富士山嘅房我,咁都唔緊要,最麻煩嘅係間房係 Smoking Room 嚟,好臭。但間酒店已經 Full 咗,無計,只可以開窗同噴嗰啲除味劑減弱啲煙味。

呢一日天陰陰,有少少雨天氣唔太好,還好雲層偏高,見得到成坐山。


放好行李,又搭返出去火車站,問下點去忍野八海,再去食 Lunch. 已經兩點幾,火車站附近其實都無咩好食,於是就求其走咗去一間食店,嗌咗個安全嘅親子飯。等咗半個鐘,個飯先咗到,為咗坐三點鐘嗰班巴士,就好快咁解決咗佢。


食完飯,剛剛好有去忍野八海嘅巴士,大慨半個鐘就到,風景唔錯。所謂八海,其實就只係八個水池,無乜特別。


附近有條河仔,河兩岸有開滿咗嘅櫻花,重有人 Cosplay 緊唔知乜嘢角色


行過睇過,打算去山中湖睇吓,就走咗出忍野村,村外有個神社,巴士站就响隔籬


上到巴士,有張巴士嘅整理券,落車嘅時候就係睇返個號碼俾錢


去山中湖途中經過花之都公園,睇相幾好睇,但呢一刻就未有花睇,所以 Skip 咗無落車


去到山中湖,好明顯荒蕪過河口湖,湖上有鵝,真嘅同假嘅都有


沙灘上除咗人嘅腳印,重有鵝嘅腳印


個山中湖就係得咁多,無乜嘢睇,影咗幾張相就係就閃


坐車返到河口湖火車站,唔係好肚餓但又好想食嘢,尤其係又凍又甜嘅嘢,即係雪糕。食完好滿足,可以出發返酒店了。


因為已經無車,所以要行返去,重要係天黑嘅情況下行返去,只可以靠僅餘嘅記憶,再加大神指路。响中途驚返到酒店無口㾗,於是就係便利店買咗個杯麵。

行咗半個幾鐘,終於到酒店,放底晒背囊,就去咗酒店隔籬間餐廳。唔... 似乎唔太啱口味添,但呢一刻,無得揀,就嗌咗個信玄乜乜鍋,所正佢講到話個大將軍都係食佢,一試無妨。點知嚟到好大一碗,唔... 個杯麵似乎係多餘。


不過反正買咗杯麵,又唔想聽日帶住佢返東京,再夜少少個肚有空位嘅時候就解決咗佢。因為其實唔係餓或者口㾗而食,所以雖然好重料,但好似無嗰種食完好滿足嘅感覺。


食完麵,就準備好第二日嘅行程。

No comments:

Popular Posts