Search This Blog

Sunday, April 17, 2016

日本之旅1 - 初到貴境

之前一日被通知,班機 Delay 咗兩個鐘,都好,唔使太早去機場。Check-in 嘅時候,就俾咗張 Coupon 買嘢食


入咗閘後,去咗大家樂,買咗個荷葉飯餐,一支水,重有錢剩,就買多杯 Yogurt, 重有5蚊剩,但係無計較得咁多,太多嘢食唔晒就無謂。個荷葉飯啲蝦米就略嫌咸咗啲


上機等起飛,又有少少 Delay, 食過飛機餐,有啲未睇過嘅戲,揀咗套 Snoppy 睇,The Hunger Game 大結局返程先睇。睇完套戲,瞌咗一陣,咦! 差不多到,太好了。大神話已經响新宿?! 吓,但飛機話响 Osaka?!


等咗一陣,問咗空姐發生乜事,原來因為天氣太差,空管緊,唔知幾時起飛。可以做嘅就只有等。於是就睇住個日落,由天光等到天黑。


一個鐘左右,飛機加好油,又可以起飛。起飛前查過,重可以响新宿搭巴士去富士山區河口湖。飛機降落後,就一支箭咁,希望以最快嘅速度出閘。但係見到長長嘅人龍,就發現只係一個幻想,可以做嘅就係搵吓今晚 Book 唔 Book 到酒店房瞓。

好好彩地,响新宿火車站附近有一間之前响 TripAdvisor 睇過又唔錯嘅酒店重有房,價錢唔貴,就好快手咁 Book 咗。

等咗一個鐘左右,終於過到關,巴士雖然未開,但唔知點解話已經唔開去新宿,唯有搭火車


之後,就好大鄉里咁,唔識買火車飛,好彩有靚女票務員姐姐幫手,成功地第一次買火車飛 -_-!


要响日暮里轉車,成日聽住 Nippori 嘅發音,成日覺得唔知邊度聽過。原來同意大利城市 Napoli 撞尾嗰兩個音節。

等轉車,因為已經十一點幾,飛機餐都已經消化晒,好肚餓,好彩响飛機度拎咗兩包 Nuts 頂一頂,暫時頂得住。

轉完車,去到新宿,好大嘅車站,唔識路去酒店。問當路人,攪咗一輪,指到大慨位置,去到附近,因為太夜,條街無人,大神又剩係得英文地址,就唯有靠對眼週圍睇吓邊度有酒店嘅物體。好好彩地,好快搵到間酒店。

Check-in 好後,房間不太細,Anyway 只係瞓一晚,都無乜要求


於好行李後,終於可以搵食,响火車站行出嚟嗰陣見到有麥記,所以唔驚無嘢食。去到酒店又見到便利店就响咗近,正考慮入唔入去買杯麵之際,行過馬路後,有間拉麵店重開緊,賣相不俗。唯一難題係,唔識用部機,剛好有人經過,就指手劃腳地問題買飛,總算買到了
 

等嗌號碼,賣相同出面嘅標本差唔多,可能因為太餓,加上個人對食嘢無要求,味道感覺上唔錯。


最後飲湯之際,感覺到有少少出前一丁麻油味嘅味道,原來係味精作怪。Anyway, 食飽之後,就返酒店休息,第二日要去富士山區。

No comments:

Popular Posts