Search This Blog

Monday, December 2, 2013

關島之旅 - 潛水

大概9點左右,瞓到自然醒。梳洗完,叫醒徒弟仔去食早餐。因為間房 Upgrade 過,可以上樓上間 Sheraton Club 度食早餐喎。不過選擇唔多,無乜嘢食,話10點完,就真係10點鐘有人嚟收晒所有食物同飲料。食飽後,就响個 Club 度遊蕩吓,其實無乜嘢玩,都係影幾張風景相咁就走人。

跟住入房執換衫搽太陽油,Call Billy 預約晚餐,再落 Lobby 等潛水公司嘅人。間公司叫小康潛水,係台灣藝人有份投資嘅,所以用咗佢個名做生招牌。教練到咗,今日潛嘅人唔多,連埋我哋就只係5個人。先去拎潛水用品,Which is 係同 MDA 借嘅。不過佢借嗰套潛水衣似乎細咗一個碼,呼吸唔太𣈱順。

第一潛係响 Blue Hole, 一個可以去到五十幾米嘅地方,水好清,不過因為個牌嘅關係,只係潛到去19米左右。潛完之後,一上水,就要拉開拉鏈抖氣。本來以為徒弟仔响水底無乜嘢,但一返上嚟就嘔到七彩了。而我對鞋,因為放錯位置,俾其他上嚟嘅人滴到濕晒,似乎返酒店之後要攪一輪。大家休息咗一陣,就去第二個潛點。再潛水之前,教練拎咗啲腸仔喂魚,應該係沙甸魚嚟。第二個潛點叫 Gab Gab 2, 水濁少少,但能見度唔差,最後重見到海龜添!


夕陽西下,離開前影返幅相留念

返到去酒店,Billy 已經到咗,好快咁返上房開缸水沈潛水用品就即閃。今次去 The Beach 食 BBQ, 係《惡作劇之吻2》嘅拍攝場地的說,不過對我哋嚟講無乜分別。

燒燒吓,又有人出嚟表演。徒弟仔似乎好有興趣呢啲表演,對於鐘意睇 Show 嘅我,其實驚喜不大。不過,個細路仔玩火嘅表演都 OK 嘅。

食完嘢,叫 Billy 車我哋去買手信,去到間 JP Superstore, 本來想買名信片,但無得賣,徒弟仔就週圍逛吓,買咗差唔多成80蚊手信... 真係有咁多人要送... 之後再去到一間酒店嘅士多仔,有名信片,但唔靚又唔多,買幾張靚嘅就算,Billy 話我哋間酒店都有間手信鋪可以睇吓。去到手信鋪,啲名信片都係差唔多,都有一兩張新嘅,似乎關島唔係咁想你買名信片,今次唔可以大規模咁寄了。

返到酒店房,因為第二日又唔駛太早起身,攪玩啲潛水用品同我對鞋之後,兩隻夜鬼沖完涼就傾開計嚟,傾到兩點咗又就瞓了。

No comments:

Popular Posts