Search This Blog

Friday, February 6, 2015

淺評《童話戀曲201314》

《童話戀曲201314》終於大結局,整體感覺就好似一般10點左右收視嘅日劇,有故事性但不太 Surprise.

呢套劇主打為音樂歌舞劇,略嫌歌舞部份唔夠多,而且有一兩場跳舞嘅戲係比較兀突地出現,唔太 Fit 個劇情,唔知係咪剪接出事。

歌曲方面反而唔錯,太部份都係幾好聽,而且係屬於正能量系嘅歌曲,我鐘意。

至於戲嘛,我唔太在意演員嘅戲好唔好,當然女主角的確係生硬咗啲,但對我嚟講係一個小問題。

拍攝方法都有個小問題,有幾個鏡頭會出現輕微嘅晃動,唔知係啲 Gear 嘅問題定係專登咁拍法。

景嗰方面,好大部份係中上環取景,對於一個熟悉上環嘅人嚟講,會在意場戲响邊度拍,樓梯街、必列者士街、太平山街,都係我讀小學時日日經過嘅地方,係睇唔出大威間餅舖究竟係邊條街拍,Anyway, 呢啲成份無意中添多咗啲趣味。當然,有時會見到啲 Mission Impossible, 即係一個動作轉個鏡頭就過咗幾廿個街口嗰啲。(不過見識過《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》啲人由大埔飛咗去西環之後,幾個街口係濕濕碎嘅事) By the way, 沖繩拍得真係好靚。

總括嚟講,係一部可以輕鬆煲完嘅劇集,不過我相信,如果有呢部戲嘅 Making of, 可能會好睇過部戲本身,始終係歌舞劇,一定係 Cut 走咗唔少排練嘅過程,所謂台上一分鐘,台下十年功,當中嘅汗水同埋故事性,一定不比套劇本身差,假如紀錄低每個演員嘅心路歷程,較果應該超正!

No comments:

Popular Posts