Search This Blog

Saturday, March 5, 2011

黔滇之旅 - 花溪公園

早起嘅一日,要坐直通巴上深圳去貴陽。要早起之餘,早到買唔到麵包做早餐,搭的士重要隧道費貴過車費,加上第一次去深圳坐飛機嘅不安,心情極唔老嚟。

去到深圳機場,聽聞響鐵梯等,點之有幾條嘅鐵梯,加上重要人物無手機 roaming, 老點指數上升。響機場兜咗個圈,想去麥記食個早晨全餐,週圍都有大大個 M 字 Logo, 就係搵唔到所在地,老點指數繼續上升。搵唔到麥記,唯有去 KFC. 叫咗個粥同一杯豆槳,估唔到 KFC 做 localization 咁厲害,如果佢有粢飯就更加好。食食嚇,突然聽到話其實酒店係無 book 到,worst case scenario 出現咗,似乎今次可以好好玩,第一次玩 no booking, 似乎係一個幾好嘅體驗.

等咗一陣,重要人物出現響眼前,加上食飽,心情靚返少少。跟手去 Check-in, 吹水、入閘。友人們玩 deal, 我要攪上網先。攪咗半個鐘先上到,但無耐就要上機,無計。但原來隻 3G 手指 roaming 係可以上到 facebook, 蘋果日報等網頁,呢個係一大發現。

飛到去貴陽,坐巴士到火車站,巴士播緊一套唔知幾多年前嘅戲,有洪金寶、成龍、張家輝幾位大明星,後生到呢~ 到站,第一件事搵酒店,附近有間 Home Inn, 二百幾蚊一晚,但友人們略嫌貴,去到一間叫金鑫嘅,咁鬼多金,有少少心涼。一入到去,電梯入面嘅羊騷撲鼻,心唸住一定係呢間。睇咗幾門房,真係住呢間。雖說一分錢一分貨,所有事物例如睇電視咁,都好似要搵到個竅門先用得到,但個厠所真係好唔得。Anyway, 只係一晚咁多。放好大型行李,輕裝去花溪公園。

搭的士去到花溪公園,天色就好似心情咁,灰灰暗暗,地下又濕,似乎老天爺話我知今日不宜出門,可惜一切太遲,已經無法改變今日嘅命運。入到公園,四圍逛搵桃花。但好似未到時候,到碧桃園,開嘅桃花就只係幾棵,大家就圍住嗰幾棵響度 burn 電池同 SD card. 影完花,再閒逛一陣,響水杉路附近影咗少少相,同時雨亦越落越大,唯有打道回府。

友人響搭的士嗰陣見到滇箘王,有說響昆明好出名,夜晚去試嚇云云。叫咗四餸一湯,似乎辣椒係貴州/雲南唔少得嘅嘢,大家都中曬招。唯有多叫一個麵,再千叮萬囑乜都唔好落,剩係落鹽。唔係係咪辣傻咗,加少少醋,食落份外好味。大家見到好似食剩太多嘢,傾緊會唔會 recycle D 飯餸,到最後得出一個 environmental friendly dishes 呢個 term. 好彩,大部份都清咗,應該唔會有咁噁心嘅事出現。

食飽,返酒店,一沖涼就出事,水溫唔夠 constant, 一係好熱,一係好凍,真係唔知點沖,有一半時間都係同水溫搏鬥。沖完涼,upload 完相,瞓覺。

No comments:

Popular Posts