Search This Blog

Sunday, December 4, 2011

芬籣之旅 - 北上

今日一起身,只係5點左右,都瞓咗8個鐘。Upload 相、寫 Blog, 7點鐘去食個早餐,睇Email, 攪吓攪吓,10點半,依原定計劃去機場,搭 Finnair Bus 廿幾分鐘直達機楊,盛惠 6.2 Euro.

朋友話聖誕老人村落雨,打算直去冰屋。响飛機上面聽到人哋傾計,話上年呢個時候已經落晒雪云云。我夠知啦,Weather Underground 個 Historical Record 見到其實係上年特別凍。

响機場本來想截的士,但有架 Shuttle 話可以7 Euro 車埋我去火車站,都好。跟住原來火車站同巴士站都差幾遠,唯有冒住雨再行過去。

响巴士站,先買車飛,買埋 Return Ticket 有九折,加埋慳咗8蚊左右。再祭五臟廟,4.5買咗個 Pizza + 汽水嘅套餐,個 Pizza 係凍嘅,但係皮脆,唔難食。汽水只係要咗一樽 Bonaqua, 飲完叫佢再幫我 Refill.

差唔多時間,去埋洗手間,就上車。車程3個鐘左右,有個中途站去厠所。差唔多,點解個司機唔覺停,作個狀準備落車,原來佢真係唔記得停車,攪到我要行返轉頭。

同友人會合食晚飯,頭盤蝦沙律,黑椒雞柳飯做主菜,再加個炸蘋果做甜品,唔錯! 之後,想報個 Reindeer 團,姐姐仔話太夜唔知 Book 唔 Book 到,要朝先 Confirm 到,朋友跟手嘅 Plan B 就係聽朝去滑雪,就一切順其自然吧!

入到房,比我嘅預期好,都知道個厠所唔會大得去邊,但係連涼都沖唔到,唯有抺身。所有嘢又Pack過晒,攪到12點先瞓得到。

No comments:

Popular Posts