Search This Blog

Saturday, October 4, 2014

給警察

帶定頭盔先,呢篇文只能用有限嘅資訊同常識,外加少少陰謀論去講俾依家唔得閒嘅警察朋友知。

首先警力不足,一場咁和平嘅示威,係唔需要太大量警察,衝並唔係民眾想做嘅事,只係响邊界守住唔好比佢擴散就已經交到差。每每用幾百警力去佈防一個點,多多都唔夠。但資源掉配嘅嘢,真係零資訊,要問就問坐响辦公室嗰啲點解要咁做。

第二執法不公,攪清楚坊間嘅指控係就手旁觀同埋捉完即放人。警力不足唔係執法不公嘅理由,當一個地方係 Hotspot, 响附近調人嚟係唔會有問題,正正因為衝並唔係民眾想做嘅事,佢哋唔會趁你去救佢哋嘅人嘅時候就走去衝咁無義氣。

第三騙局,破壞同民眾嘅互信係最不智嘅選擇,我諗唔使我再多講。民眾嘅反應係好快,你呃咗一次,以後就唔使再旨意行任何方便。至於點解要呃第一次,就要問吓出橋嗰位人兄。

第四困境,邊個攪到你哋咁攰? 民眾好地地,你只係响度睇實有無異樣就已經 OK. 但偏偏嚟咗批攪事嘅,一日唔拉晒班攪事嘅,以後嘅日子你有排捱,捉完即放變咗捉蟲。

第五陰謀論,如果批攪事份子變成梁美芬所提出嘅志願軍,你又有何感想? 志願軍嘅意思,係警察已經無利用價值,警察做唔到嘅事,佢哋做到。睇返羅太嘅言論,一出事就話警察唔啱,我嘅感覺係用完即棄,替你不值。

本來想寫短少少俾唔得閒嘅你容易啲消化,但道理真係好難寫得太短,希望你睇得晒。你有咩資訊可以分享嘅亦無任歡迎,各自在戰場努力。

No comments:

Popular Posts