Search This Blog

Saturday, October 4, 2014

戰場

其實呢場運動我係無任何話語權,我可以做嘅,只係幫下手 Share 吓 Like 吓同 Comment 吓,Comment 時重要小心翼翼,唔啱聽嘅事都唔想帶任何批評嘅語氣,最多單打吓咁。

但今日,不得不火力全開了,因為已經唔係觀點與角度問題,而係是非黑白嘅問題。今朝同事問起,本來都話好和平好地地,轉個頭臨食晏,接收咗一堆資訊之後,心知不妙,向上司請假再買機票飛返嚟嘅衝動不斷湧出嚟,但自覺做唔到咁瀟灑。睇住一堆愛字頭同黑社會嘅襲擊,跟住班所謂嘅領䄂就叫人返金鐘。究竟返金鐘做乜? 一個群眾運動,一出催淚彈就叫人走,佔尖沙咀同金紫荊就叫人唔好去,有乜嘢事就叫人返金鐘。我都忍佢哋好耐,但可以做嘅事已經唔多,只可以將推演嘅結論 Post 出嚟: 返金鐘就只係方便政府管理

今次個劇本好明顯,旺角同銅鑼灣攪事,跟住就班佔中學聯叫人去金鐘,無耐之後政府就發聲明:「警告包圍政總及特首辦人士 將依法辦事。」假設跟住個劇本走,到最後就係當晚以清場收場。好彩民眾比大家想像聰明,無返到金鐘,重去返旺角撐場。

遠方嘅我的確了解唔到現時的恐怖,但係我感應到民眾嘅脈膊。

呢一場係可能無成果嘅硬杖,而大家已經見到好多卑劣嘅手段,之後又唔知會唔會有更污糟嘅事發生,你準備好上戰場了嗎? 真係要上嘅話,就要沈著應戰,小心為上,同埋要慎防左膠同大會攪散。

No comments:

Popular Posts