Search This Blog

Monday, September 22, 2014

街舞大賽

之前偶爾間响 Amazon Local 見到有街舞比賽,於是就買咗飛睇,地點係溫布萊球場隔籬嘅體育館,食完晏就搭巴士過去,其實車程唔使一個鐘,但係等車嗰吓耐。好彩趕得切,去到 Ealing Common 轉車重有時間可以影幅相。


沿途風景都幾唔錯


落咗車,去便利店買嘢飲,見到支青BB嘅可樂,試吓都好,點知個樽蓋有句"Open by Hand", 不禁想問除咗用手,重可以用乜嘢開呢?


去到體育館附近就係溫布萊球場,2020年世界盃嘅準決賽同決賽都會响度


重有一個鐘先開場,不過首先要換飛,咁就已經無咗半個鐘。


換完飛一入到場,就見到呢幅 Poster, 乜


等咗九個字,終於都開始


除咗有參賽隊伍嘅表演,都有啲文藝表演,當中最好嘅都係呢段,其他就真係麻麻哋。


參賽隊伍水準平均上都唔錯,有啲都幾擺明係志在參與


跟住就一眾參賽隊伍上台等結果,其實已經 Overrun 咗,班司儀重响度玩,攪到好多人都開始散水,我少少都想走。


宣佈玩冠軍之後,冠軍隊伍再度表演


走嘅時候,已經日落西山


返到屋企附近嘅地鐵站已經天黑


跟住就要處理啲比賽嘅片段,都用咗差不多8GB, 本來想用部相機影,但發現帶咗相機無帶 SD 卡,唯有用手機影住先,係差在無得 Zoom, 原來 1080p, 依家要用 720p 先至見到個台清少少。十幾段片,有排攪了。

No comments:

Popular Posts