Search This Blog

Wednesday, October 29, 2014

佔領第一月

咁就一個月,之前寫咗個 program 仔去做 backup facebook 嘅 content. 跟住發現咗一個功能,反正一個月可以做個月結。因為 Like 係最簡易嘅動作,就用 Like 嚟做個小分析。

呢個走勢圖入面,大家重記唔記得每個高峰點發生過乜事?


頭10位大家所佔嘅份額,新媒體似乎佔絕大優勢


頭廿位 (嗱嗱嗱,雖然我親黃,但係我有收集藍營嘅數據㗎,係你哋唔爭氣,連100毛都不如咋,至於 Silent Majority 嗰啲,你哋自己諗吓有幾 Majority 啦! By the way, 原來 D100 成日叫人 Like and Share, 真係多啲人 Share 㗎喎!)


大家每日最 Like 嘅 Post
26-Sep: < 土生土長石偉雄 港體操史上第一金 > 一LIKE一賀 …

27-Sep: <民主阿姐> - 一人一 LIKE 激讚阿姐 如母親一様,…

28-Sep: 佔中已經發生!我第一次感覺香港民主運動有希望。

29-Sep: 【佔領街頭】 截至晚上8時半,中環、金鐘、灣仔、銅鑼灣等多…

30-Sep: 【佔領街頭】 雨傘革命! (7:30PM)

1-Oct: 國慶酒會,前公民黨成員司馬文扣上黃絲帶,撐起黃傘,站在人群。…

2-Oct: 「最最最壞,fire me(解僱我)。即使真係要炒我,我無咗…

3-Oct: 【反佔領人士暴力衝擊現場】 反佔領人士不滿外國媒體影相,外…

4-Oct: 〈香港已成戰地?多謝689〉 著名國際戰地攝影師 Jame…

5-Oct: 出嚟行,要有品,明唔明啊? 【拒收款襲擊和平佔中者 大佬B…

6-Oct: 如果平機會真係唔比我再笑「等Lift中嘅佢哋」,世界真係會冇…

7-Oct: 各位父母,人生很長。共勉之。

8-Oct: 發哥真好~ (っ´ω`c)♡ 【TVB被裁攝影師惜別宴 …

9-Oct: 世界已經不能阻止阿信屋繼續擴張了! lol 【九展直擊】阿…

10-Oct: 雙十,是中華民國國慶,也是她的生辰。在這天出生的她,帶給我們…

11-Oct: 【雨傘革命,佔領街道】 銅鑼灣有市民用雨傘在路面拼出大型雨…

12-Oct: 為香港人帶來笑聲的他,為香港人哭了。 【C1頭條】紅館講笑…

13-Oct: 編按:這天,報紙被阻,網絡被攻,同事盡了最大努力,想盡辦法,…

14-Oct: 【《蘋果日報》聲明:告全港讀者書】 http://bit.l…

15-Oct: 感謝恪守專業的TVB新聞部員工 公開信新增聯署人士: 陳敏…

16-Oct: 晶哥,多謝你咁多年咁關照我,估唔到你仲有我電話添,連我取消咗十年嘅電郵都有,我真係好感動,我咁多年都冇你電話,好慚愧,喺最後嘅時刻,同你講聲對唔住,祝你一路順風!
17-Oct: 謝謝Deanie姐特地來支持大家!

18-Oct: 要如何執法,你永遠有選擇權利 【短片】一樽水兩份飲 冷靜阿…

19-Oct: 藍絲帶們,別再大條道理幫瘋警們辯護,說什麼外國的防暴警察也是把示威者打至頭破血流了,外國的示威者會燒車打爛商店玻璃甚至主動用武器襲擊警察,香港的示威者只是站在原地舉起雙手或撐著伸縮雨傘作防備,這種只看果不看因的比較是何等荒謬跟低智??!!
20-Oct: 佢唔止得把口 :) 【佔領金鐘】杜汶澤親到集會現場 勸何韻…

21-Oct: 為香港有這麼優秀的大學生感到驕傲,叻叻叻!

22-Oct: 佔中陳健民在fb貼文,記錄了學聯代表與政府對話前,作最後準備…

23-Oct: 向攀山人士致敬,在這個重要時刻為大家提供重量級正能量…

24-Oct: It's ART!!!!! (圖:網友K)

25-Oct: 就是這樣。

26-Oct: 發哥!! 【面對內地封殺 發哥: 咪搵少啲囉!】

27-Oct: <有難同當> - 一人一LIKE激讚黃秋生與港人共患難 黃…

28-Oct: 「朋友們,相信自己,相信自己的能力,更要相信我們這個地方…



表格模式 (香港人始終最鐘意盜亦有道嘅事情)


當然唔少得頭二十位 (我都係最鐘意第廿位)


因為大家太鐘意 Like 啲相,就一齊睇吓唔同類別嘅 Post 頭三位


鐘意玩 Data 嘅,自己 Download, 有 Excel 版同 SQL Server Backup 任君選擇: https://onedrive.live.com/redir?resid=A853F4487FA3BDCD!16372&authkey=!AHg8NJpjXMnJFgo&ithint=folder%2czip

No comments:

Popular Posts