Search This Blog

Thursday, September 25, 2014

日常 4

呢幾日開始有少少忙嘅感覺,但係忙埋呢幾日,就可以去個 Short Trip. 反正離歐洲咁近,有時間都應該去吓唔同國家。

按照劇本,於工之後吃完飯休息一陣就去咗做 Gym, 聽日夜晚返到屋企就要執行李,星期五放工直接去 Crawley 留一晚,第二朝再飛。

前幾日秋分,唔知係咪心理作用,响新聞睇咗一次,响網台又聽一次,跟住 Google 個 Doodle 有 Show 一次。Anyway, 重點係呢幾日秋完分之後,感覺凍咗好多,以前話十幾度,但只要有太陽其實唔係太凍。但係依家就唔同,就算有太陽,一個大風刮埋嚟,真係好凍。下晝開開吓會望出窗口,見啲風係咁吹棵樹,強度我諗都有三號風球咁強。

出面凍,但室內其實 OK. 因為間屋有䁔氣同恆溫計,到咗某個溫度就自動著,所以次次返到屋企,第一入事就要除褸,否則真係流晒汗,同出面真係差太遠。

No comments:

Popular Posts