Search This Blog

Thursday, August 14, 2014

再起舞

今日係好特別嘅日子,第一次見客。個客唔响倫敦,要搭成個鐘嘅的士去 Hampshire, 响倫敦西南面。架的士可以坐八個人,司機一個,司機隔籬一個,後面六個,我哋一行七個人,唔太想同人 Social, 於是就坐咗車頭,瞓咗一陣,好舒服。


其實個會同我無乜大關係,只係 Kick off meeting, 亮吓相咁。呢個 Kick off, 就咁傾咗兩個鐘,呢兩個鐘嘅內容,係講 Assumptions, 如果唔係 Call 咗的士,夠鐘走人,個會係可以傾落去。

因為有人早走咗,所以坐咗車尾,佢哋其實都係傾個 Project 可以點做呀,又傾吓去邊度食飯正咁,有時又傾吓買樓。無乜大 Follow 到細節,唔知點解突然問我幾歲,咁就唯有叫佢哋估吓,有廿五六到卅一都有,乜佢哋似得幾年經驗嘅人可以做到 Tech Lead? 似乎俾人睇小咗添... 係咪要搵方法洩漏吓霸氣呢? 當然,公佈完答案,個個都話 No Way.

返到公司已經六點半,不過今晚唔係留响公司,亦都唔係返歸,而係去 Studio 度跳剔撻舞。所以今日有啲論盡,又要帶跳舞鞋,又要帶衫,同埋帶去開會嘅 Notebook, 成個背囊都係嘢。又因為個背囊,而無帶開嘅袋,所以無帶到啲 Pass, 攪到今日都幾唔方便吓。


因為搭錯車,所以遲咗啲,上唔到中級班,於是就等遲少少嘅初級班吓,可能係好耐無跳,雖然唔係好難嘅步法,但係都幾遲頓吓。


落堂之後換得衫嚟,都已經九點九,第一次咁夜都重响街度,不過原來倫敦嘅夜晚另有一番風味,可乎得閒可以玩吓夜攝。

No comments:

Popular Posts