Search This Blog

Wednesday, August 13, 2014

工作,最忌係權責不清。今日差少少要發脾氣,但最後都俾理性羸咗,先解決咗件事先,之後慢慢再計。

話說啤梨上司上星期要我開個 Email Alias, 跟手又叫我用個 Alias 去散朝早份 Document. 係,我係遲咗開,係我衰,但 Service Desk 做嘢又要時間咁,都唔係話開就開到,咁 Send 乜鬼嘢 Document?

今朝又問點解無收到嘢,Shit, 一次誤會咗兩件事,個 Email Alias 係俾全世界,重要係俾逢星期二四嘅晏晝會用。我諗我英文真係太差,Catch 唔到你想做乜,你想放權,都唔係我一嚟到就放啦,家陣印度嗰邊嘅人都未係太啋我,吓吓都要撻你朵都唔係辦法啫。

解決方法,就唯有將一切問清問楚,呢幾日一定要煩吓你。

No comments:

Popular Posts