Search This Blog

Sunday, August 17, 2014

全景圖 Q & A

友人 Post 咗條有關全景圖失敗作嘅 Link, 問發生緊咩事。

全景圖制作嘅原理有兩種,其中一種係 Photo Stitching, 顧名思義,就係將一堆相砌埋一齊,咁當然 App 本身會幫啲相對好位,再幫你拉直張相,至於詳情係點,就要搵識 Linear Algebra 嘅人講


因為有時間嘅差距,當有人出現,時間嘅差別會令人响唔同位置,就會出現一啲唔同邏輯嘅畫面。而唔同嘅 App, 會有唔同嘅方法去盡量減少人同雲呢啲會郁嘅嘢帶嚟嘅影響。


另一種方法,就係 Slit-scan. 試相像一部相機得一條好細嘅罅光,而底片因時間而移動,如果相機唔郁,效果就會係咁


相機跟住郁嘅話,就會係咁


再用手機嘅陀螺儀去做 Calibration,就可以變成一幅靚嘅全景圖


如果係曝光條罅由上至下移動,而物件自轉,就可以出現身體扭曲嘅效果。


同樣道理,如果曝光條罅嘅移動方向,同物件嘅移動方向一樣嘅話,就會有拉長嘅效果


只要曝光條罅嘅移動停頓,再將物件移動,要製造雙正極電池亦唔係難事


總括嚟講,係時間、空間、同影像嘅組合。

睇返條 Link 入面嘅相,其實有唔少係特登造出嚟,事關全景始終係用嚟影景,唔係影人。

No comments:

Popular Posts