Search This Blog

Thursday, July 31, 2014

諸事不順

今朝一早起身,出門口到咗地鐵站,返工嘅事,連續取消咗兩班,要半個鐘頭後先有車,似乎無其他選擇,唯有等... 好準時咁遲咗半個鐘先返到。

跟住又係開一連串嘅會,有啲可以太使理,聽完就算。跟住就有一大部份時間去 Review 一份 Document, 份 Document 都幾精彩,俾咗少少 Comment 之後,又係時候食晏,行返去地鐵站嗰頭,有間賣飯盒嘅地方,睇落 OK, 有肉有菜,嗌咗盒,唔... 雞胸肉,味淡,都夠飽嘅,但唔會再食呢個飯,下次睇吓又有無好食少少嘅飯先。

返到去,又開會,其實呢個 Briefing 會個名聽落係好 Technical 㗎,XYZ Architecture 之類,但係啲人係講點聽都係講 Business 點行,關事嘅嘢都真係已經背到,UI Layer 加 Middle Tier 再駁 Database 嘛,但講嚟講去都講不出個所以言嚟,咁就浪費咗我三個鐘。之後 Conf. Call 去美國講美國嗰邊個 Architecture, 真係一講就明晒。

就嚟放工,又係時候要跟進返今朝嗰件 Document, 吓! 乜重未開始 Revise, 唔使等我埋嚟同你傾先真係做嘛... 上司好無奈地叫佢唔使攪,份垃圾就咁 Send 咗出街。真係嬲嬲地,自己落手攪攪佢,一攪就陷入嘔血邊沿,班人唔識用 Word 㗎! 開新頁用一堆 Enter 嚟開都叫做低級錯誤,但換行竟然係用一堆 tab 嚟換行,啲 Style 又亂咁用,攪到成篇文都係 Header 1, 呢啲係低能錯誤囉! 班人係咪做 IT 㗎! 就咁攪咗成個鐘,先叫靚仔啲。臨走嘅時候,好彩重有一兩位其他 Department 嘅人响 Office, 唔係真係唔知嗰啲鎖門嘅 Procedure 係點。

行到去地鐵站,重有11分鐘班車先到,等吓先。但係,過咗幾分鐘,有班唔關事嘅車到站,但係點解停咁耐? Shit, 又故障... 最後遲咗10分鐘。

好好彩,返歸後,叫嘅外賣到咗。今次有少少任情,想食個唐餐外賣,不過要10磅先肯送,屋主自己嗌多咗幾樣餸,所以一返到嚟就有得食,無言感激!係今日唯一嘅好事。

No comments:

Popular Posts