Search This Blog

Tuesday, July 29, 2014

青出於藍

作為老師,佢嘅學生要有老師一樣嘅功力,老師先叫合格。
自問自己未係一位合格嘅老師,但今日嘅一件事,令到我覺得離合格嘅日子不遠。

話說今朝收到一份遲嚟嘅功課,本來以為無乜特別,留返放工先睇。點知一放工返到房,一路食晚餐一路睇,一爆開個 ZIP File, 已經有嚟料嘅味道,只要唔係 Over-engineering, 就一定合格。結果,係同我之前寫嘅結構大致相同,而且重要係比自己諗得更多。雖然有少量沙石,但係唔影響最後結果。呢一刻,真係好想攬住佢嚟錫,可惜已經太遲,瞓咗 lu.

呢份功課係以兩個鐘頭為限,雖然佢話兩個鐘頭唔夠,但係做到咁嘅程度,講真,俾我都唔會夠,返查記錄,我係用咗差不多成日先至出現滿意嘅答案。講到呢度,可能早已經响呢方面起越咗我,呢種震憾,真係諗起都感動呀!

No comments:

Popular Posts