Search This Blog

Thursday, July 24, 2014

生產力

新工嘅第三日,接到新嘅任務,就係去 Review Technical Spec 嘅 Template. 其實應該噚日已經叫我咁做,但係我就會錯意,去 Review 咗一份 Technical Spec 嘅 Document. 不過好彩,呢個都係呢一個 Post 嘅工作一部份。

呢幾日都係咁開會,食完飯之後,可能飯氣攻心,唔係好支持到,不過今日食晏嗰陣,同同事一齊買完飯盒,去咗公司所在嘅 Building 一樓食飯,於是就响再開會之前再落去逛吓,呢個地方可以話係一個有蓋天井,以玻璃做天窗,再逛一個圈,有部咖啡機,可以㩒免費咖啡。於是就㩒咗杯 Mocha 出嚟,諗住啲可以提吓神,嘩! 果然好醒神,因為好苦好難飲,無下次。最後,㩒咗杯熱朱古力出嚟,拎返上樓慢慢歎。

今日亦都無再帶公事包返工,因為發現兩手 Fing Fing 嘅人有唔少,包括我對上嗰位。但我係有嘢帶嘅,於是就帶咗個細袋,個人輕鬆好多。下一步,可能就可以著得再 Casual 少少返工了,不過可能要 Establish 到個地位先。

其實今日都俾上司話咗一兩句,話我聽力唔夠喎,無計,有時佢哋講嘢太細聲,有時又面對印度人,唯有多落苦功。

Anyway, 今日算係做到少少嘢,叫做 Perform 到。

No comments:

Popular Posts