Search This Blog

Saturday, July 26, 2014

一週生活

唔經唔覺過咗一個禮拜,時間唔覺夠洗,好多時間都係去咗搭車度雖然話係半個鐘嘅車程左右,但夜晚嗰程一個唔好彩遇著訊號系統問題就出晒事,要成個幾鐘先返到房,搬近返少少 Office 係唯一選擇。

星期三捱住 Jet Lag 去做 Gym, 自之後就無再 Jet Lag.

星期四係最無效率嘅日子,要開嘅會差不多全部取消晒,Visual Studio 又未有,印度嗰邊嘅 Team Lead 又放咗假,最後去咗 Channel 9 睇片。臨走之前,好快咁去咗天井位影相。

放工之後,趕睇樓,去 Subway 買咗個三文治做晚餐,但係去到地鐵站就剛剛 Miss 咗班車。過多5分鐘,終於上到車,但已經過咗同 Agent 約好嘅時間,唯有用電話保持聯絡。去到目的地,靚係幾靚,又新又大,又近地鐵站,又近超級市場,都叫做近 Gym, 但係貴,都係算把啦...

今日大部份嘢開始返嚟,印度口音可以聽到五成左右,亦都上得到 SharePoint 嘅 Portal, 開始睇 Design Document. 有啲嘢的確係可以做好啲,但已經寫好咗擺响 UAT 場,無可能响呢個 Moment 改,樓上嗰位話好可惜無叫我早啲返工喎...

因為星期五,好多人都早半個鐘走,本來有印度同事們約去食咖喱,但個人病病哋,唔太想 Social, 借故推咗。臨離開 Office 前,見出面個景幾靚,於是就影咗幅相。


跟住見反正有時間,再去天井影幾幅相


今日有雲嘅關係,所以唔同地方都影到唔錯嘅相


當然唔少得有 Time Lapse, 我諗呢個算係嚟咗咁耐最滿意嘅 Time Lapse

No comments:

Popular Posts