Search This Blog

Tuesday, July 22, 2014

新的一天

一朝早7點就起咗身,一打開 Facebook, 就有驚喜,愛徒要出嫁了,似乎係一個好嘅開始。

返到公司,見過新同事,接收咗一部 Notebook 同一部手機,就準備開工。

跟住,上司就俾咗張 Spreadsheet 我,有幾十個 Topic, 每個 Topic 都要約相關嘅人去做 On-board Training/Briefing... 就係咁,除咗開咗兩個會,就係去 Schedule 未來兩三個禮拜嘅 Meeting Request, 都叫做幾唔 Productive 嘅一日,再對住個 Meeting 滿滿嘅 Outlook Calendar, 有少少不是味兒嘅感覺。

好唔容易到咗6點,係時候閃人,但係去到地鐵站嘅時候,話 Richmond 嘅訊號系統出事,會嚴重 Delay, 乜攪啲咁嘅嘢... 結果原本廿分鐘嘅車程,就變咗成個鐘,返到房好攰。

幸好房東煮咗嘢食,問我試唔試吓,真係求之不得,悶咗一日,終於可以抖一抖。食完飯,抖一抖,可能食得太飽,Jet Lag 又來襲,選擇不多,唯有去瞓。

No comments:

Popular Posts