Search This Blog

Monday, March 7, 2011

黔滇之旅 - 昆明市郊野公園

七點幾,火車查飛,被強制起身。醒咗瞓唔返,稍略梳洗,望嚇窗多,終於知到點解中國係發展中國家,處處大興土木。望咗一個鐘,終於到火車站,落車搵的士站,個牌明明指住的士站嘅出口,但出到去唔單止唔見有的士站,連的士都無架,夠曬老點。

好不容易搵到架的士,耐何去酒店都塞咗唔少時間,無計,八九點係返工嘅繁忙時間。到咗酒店,好彩可以早 check-in. 放低行理,等友人準備好後,出發去食早餐,再去郊野公園。去到一間食福建米線的鋪頭,叫咗一碗麵、蒸餃、炸餃,大家都食得好滿足。

截咗架的士,途中司機係咁叫我哋包佢㗎車一日,到最後響中途黃土坡掉低咗我哋,唯有包另一架車上山。上到山買飛入公園,雖然眼瞓,但有好的預感,因為入到去無耐,就已經見到唔少花迎接我哋。落到公園底部,展覽緊唔同童話故事嘅公仔,例如係蠶豆樹上天遇到巨人、國王的新衣、迪士尼人物、變咗樣嘅叮噹同大雄等等。

去到山腳下嘅湖,有好多錦鯉,大家都不忘去玩春晚嘅魔術。差唔多時間食晏,但唔太覺有餐廳。再望過少少,有一條羊腸小徑,終於見到間餐廳,又係嗌咗四餸。食完飯,大家原來都有睡意,花亦都影得差唔多,出返去公園入口,截車返黃土坡。可惜我哋腳程比婆婆慢,比婆婆截咗架包車,唯有響路邊等。

巴士到,上車,瞓咗一覺,個人精神咗,聽今朝的士司機講去金殿都係十蚊,決定去金殿賞茶花。點知一去到,入場費三十個大洋,比的土司機老點咗,重要距離關園時間兩個鐘,放棄,再搭巴士去翠湖影海鷗。原來新巴响昆明都有服務,而且站重好密,差唔多一開車無耐就話到咗下一個站。入到去翠湖,好多海鷗,唔知佢哋響邊度嚟,總之好多好多,天上有,湖面有。差不多黃昏,要離開,多影幾幅日落照,返酒店放低裝備再出去食晚飯。

無耐雲南人似乎都係無辣不歡,除咗山羊肉,款款多多少少都落咗辣椒,最後晚差有少少美中不足。

No comments:

Popular Posts