Search This Blog

Sunday, March 6, 2011

黔滇之旅 - 音寨

瞓咗一覺好嘅,出去食咗個牛肉米線做早餐,搵去音寨嘅巴士站。雖然之前一晚睇過大概響邊度,但實在太唔起眼,真係少啲眼力都會 miss 咗個街口。買巴士飛後,時間尚早,響附近行一圈後再上巴士等開車。

到咗貴定盤江,入音寨前要行一段路,傳聞入景區之前係要收錢嘅,但收費處無人,厠所亦都鎖埋,有老點嘅成份,都唔知係好事定唔好事。唯有無視收費處,進入景區,沿路都係一片一片嘅油菜花,雖然花未開齊,但依然心曠神怡。而美中不足嘅係所謂嘅金海雪山,只見金海,不見雪山,傳說中嘅梨花唔見咗。

經過個半鐘嘅腳程,終於到寨門前,入寨前友人夫婦不忘到貴子亭影相,希望二人年生貴子。寨內解決好生理需要,洗手間外唔知點解出現國家消防法,響一個咁濕嘅地方似乎有少少多餘。再望遠少少,出現一幅又一幅嘅生育計劃宣傳,包括男性六大忌...

午飯時間,食農家菜,有番茄炒蛋、油菜花、排骨湯等等四餸一湯。原來油菜花食落,就好似日本芥末咁,有少少嗆鼻,亦難怪,原來油菜花榨出嚟嘅油就係「芥」花籽油。醫完肚,再週圍影相,太陽亦都出嚟,景色由淡黃變成鮮黃,我哋亦毫不客氣走入油菜田內影相。影完相,叫農家戶幫手召咗兩部電單車,以十倍嘅速度出返盤江。

夜晚要搭火車,所以速度咁行咗個圈搵食,但好多都無位,其間有間叫「環保餐廳」,不其然想起 environmental friendly dishes, -_- 最後響酒店出面嘅小菜館食飯。一樣係四餸一湯,飯前亦都 deal 一 deal 等餸到。飯後速度返酒店沖涼,再向火車站出發。

因為係軟臥位,所以可以入貴賓候車室,唔駛響出麵食大量嘅二手煙。有時間,再 deal 一 deal. 班車 delay 咗半個鐘,四個人一個車廂,要瞓上格床位,上去有少少難度,但經過一兩次經習,唔係大問題。只係另一個 worst case scenario 出現咗,就係架車好嘈好震,就算加咗耳塞,低頻嘅聲依然可以穿透耳塞,加上車廂不停震動,平均每兩個鐘醒一次,睡眼質素直線下降...

No comments:

Popular Posts