Search This Blog

Tuesday, March 8, 2011

黔滇之旅 - 圓通公園

昆明有個圓通寺。寺後就是圓通山。從前是一座荒山,現在是一個公園,就叫圓通公園。公園在山上。有亭,有臺,有池,有榭,有花,有樹,有鳥,有獸。後山沿珞,有一大片海棠,平時枯枝瘦葉,並不惹人注意,一到二、四月間,其是花團錦簇,變成一個花世界。

一朝早起身被人打醒,梳洗好後去返噚日間褔建鋪食早餐。唔太想食麵,叫咗碗淨雲吞,我估差唔多有廿粒,好滿足,再加蒸餃、炸餃、伴餃,份量好似同噚日差唔多,但係就食得太飽。

出發去圓通公園,中途經過圓通寺,但行極都唔覺圓通公園嘅入口,問途人,途人都話向前面行就係,但原來行多一步,其實遠在天邊,近在眼前。時間尚早,但已經有唔少人入園賞花。花並唔係好似花潮咁「上天下地都是花,可謂花天花地。」但的確賞心悅目。

影完一輪,搵個地方休息,本來想花下一 deal, 但無奈所有嘅枱都俾已經名花有主,唯有去其他無人多人嘅地方休息。Deal 之前買咗酼奶,好好食。玩咗幾舖,太陽出嚟,收拾好再影過。

影得都差唔多,走出公園,花潮後見人潮,人,其實就係中國唯一唔欠嘅事物。附近就係橋香園,一於去食碗過橋米線。叫咗碗進士米線,熱呼呼嘅湯,親手加入生料同米線,別有一番風味。行返酒店,執好行李,截的士到機場,飛機 delay, 再 deal 多幾舖。

落機後有幸地上到十分鐘後嘅直通巴,但不幸地過關時被其他人延誤咗少少時間,而錯過响過境後嘅巴士。幸而等多十幾分鐘又有另一班,到咗九龍站轉去灣仔嘅車,响中環落車,好快咁返到屋企。

Home sweet home!

No comments:

Popular Posts