Search This Blog

Monday, September 19, 2022

蝴蝶效應 17

有條茂利講過「與病毒共存,只會共赴黃泉」,要繼續清零。但當繼香港國際馬拉松後,國際龍舟邀請賽亦移師泰國,一連失去兩個大型運動項目,不同界別都叫政府審視防疫政策。

呢兩日開始吹話要今個月就入境0+7, Now, let's thinking about what it means. 0+7 即係唔使住隔離酒店,在家醫學觀察,有黃碼可以搭車返工,但唔可以堂食或者入指定場所。對於外國人嚟講,基本上同3+4無分別,尤其係非商務旅客,佢哋香港無屋企,住酒店就梗,想出街玩又無得堂食,即係買外賣大熱天時企响條街食? It is the worst possible way of leisure travel.

對於香港人,隨住不同國家尤其日本開放自由行,相信會報復式去旅行。香港嘅零售會無咗一舊錢,返嚟又响住返屋企,防疫酒店又無咗一舊錢,Staycation 又無埋,普通酒店又無一舊錢。機票收入或者都有啲增長,不過香港航空公司嘅機隊重未埋班,即係大部份益外資。諗諗吓講話要 0+7 嘅人都真係幾歹毒,相信會係壓垮零售消費市場最後一根稻草。

世界正在開放,所以3+4係柒,0+7都係柒,當打好針,死亡率同流感差不多,任何防疫政策都係柒。

No comments:

Popular Posts