Search This Blog

Friday, April 28, 2017

雲海

話說好想影一次雲海,呢排成日落雨,於是就 Mon 實天文台嘅 Cam, 睇吓情況咩景。

好彩哋,噚晚見到有機:


直覺上會出現雲海,但係大神話凌晨會落雨,有少少心大心細。睇返天氣圖,又唔覺有雨雲,於是就決定出發。

9點半出發,去到國金搭1號小巴,10點四個字上到山頂。本來想去山頂廣場個觀景台,但係唔知點解有個 Trick Eye Museum 之後,可以去觀景台嘅路封晒,要即時轉陣。

行出去凌宵閣,個景差不多出晒嚟了


好彩獅子亭唔係太遠,所以好快咁搵到位影 Time Lapse, 不過呢,因為出門急得滯,唔記得帶腳架,又唔記得帶多部手機,就只可以用用緊部手機去開個 Time Lapse App 去控制部相機,可打機上網但不可聽網台,時間有少少難過。


影幾張單張


就開始影 Time Lapse 了,一路玩吓手機 Game, 影到11點五個字,收檔返歸了


不過最後呢幅,因為熄晒燈,加上濃霧,感覺好悲涼,心中不是味兒


其實略嫌少少早走,因為走嘅時候先開始雲海亂舞,可惜唔係星期五。如果係星期五嘅話,可以去盧吉道影,無的豪宅响度,個景會靚好多,亦可以影夜啲... 但係算係完成一個目標了。

No comments:

Popular Posts