Search This Blog

Friday, June 9, 2017

反骨

攪死熱時有乜好處? 無,但唔通攪死教主有? 當教主俾人攪嘅時候,熱血系統有無傾巢而出反擊? 聲都唔聲,無切割無反擊,由得人攪教主,即係認同啦! 噉攪咁大嘅媒體,咁大個影響力嚟做乜? 專門用嚟招呼非熱血系統嘅人呼?

咩沒有黃毓民我甚麼都不是,咩邊個攪黃毓民我同佢死過,咩做人最緊要正直,咩道義,Come on, action speaks louder than words.

最後關於個深宵節目,熱時買咗部 AxiDraw 俾觀眾留言畫圖,重改咗個名叫扶姬添! 但 chatroom 人唔多,控制亦都有難度,於是我做咗少少 Automation 入留言, 等個畫面叫做有啲嘢睇,所以大部份作品都係我手筆。亦即係話,深宵節目嘅內容我係最有資格講。我先唔講啲勞氣事,我當 LiveStream 直播有一千幾百,其他全部係用 App 聽聲算係正常現象,普通有人做節目嘅情況下叫做正常,但深宵節目嘅背景音樂係何其令人不安,我唔信會有人通宵聽住啲咁嘅音樂瞓囉! 所以個問題係,深宵嗰幾千人係咪應該歸零呢? 亦即係話係 Baseline 嚟,任何節目嘅人數除咗計 distinct IP, 重要減咗嗰批 Zombie Clients 先夠準。唔好睇少呢粒數,萬分之3千,已經係30%嘅分別!

唉... 依家回想返,有人講過要教主入局再選,係因為佢嘅籌款能力,嘩! 之所以話「勢傾則絕,利窮則散」,我諗,大慨就係依家咁樣,諗起呢個人都心寒!

No comments:

Popular Posts