Search This Blog

Tuesday, July 26, 2016

Gotta catch 'em all

Pokemon 嚟講,唔算係童年回憶,因為接觸嗰陣係大學嘅事,重要係打一隻叫 Super Smash Bros 嘅 N64 遊戲。係一隻格鬥 Game 嚟,有幾隻 Pokemon 做戰鬥角色


亦有其中 Pokemon 場景,好多 Pokemon 出現


呢啲 Pokemon 出招嘅時候係會叫,不過唔知佢哋叫乜。直到有一日,我哋走去睇套卡通,先意識到 Pokemon 剩係識叫自己個名,同認識咗隻 Game 出現嘅 Pokemon.

我嘛,因為外國讀書生活苦悶,成套 Pokemon 就咁俾我煲咗。

有一日,行 Mall 嘅時候,見到呢隻,好想買,又唔捨得買 (唔係話貴,但唔想買多舊嚟擺),但呢個世界總有人會推你一把,當時嘅 Roommate 一句鐘意買咪買囉,遲啲可能買唔到㗎喇! 的確,呢隻係 Rare Item 嚟,應該係 Team Rocket 第一代嘅其中一隻 Pokemon, 今日應該無乜人記得,去日本嘅 Pokemon Store 都搵唔到,睇嚟應該絕咗版。


Pokemon Go! 最成功嘅係嘅 Trailer. 至推出以嚟,好多 Report 話玩家成日分神响馬路出意外。但除咗掟 Pokeball 嗰吓同轉 PokeStop, 其實唔使望住個 Mon 邊行邊玩,呢個世界係有 Headset 同震機的說,只需要開住 Mon, 聽到聲就係到咗 PokeStop, 震機就係有 Pokemon 出現。


不過唔睇路嘅人就唔睇路,只係呢隻 Game 引晒呢啲人出街。

反正成隻 Game 就係週圍走,睇住個地圖玩亦都唔好玩,即係卡通入面嘅主角都唔會對住個地圖搵 Pokemon. Come on, it's just a game. Sit back, relax, and enjoy!

P.S.: Gotta catch 'em all 係英文版嘅 Slogan, 中文版我就唔知係乜了
P.P.S.: 中文改名對我無影響,因為我用開英文名
P.P.P.S: 呢排好熱,唔好叫我特登出嚟捉

No comments:

Popular Posts