Search This Blog

Sunday, May 29, 2016

六四的句號

話說大學生會們不再參與維園燭光晚會,重話要為悼念畫上句號,被人質疑否定六四精神。

大學生嘅回應略嫌小學雞,但少不更事,後生仔同老人家鬥氣,係可以理解。反觀另一廂,一班幾十歲嘅人重同後生仔嗌交,同何柱國同黃之峰嘅咪高峰外交都係差不多水平,唔... 諗真啲,呢廿幾年嚟我哋就係俾呢班人老點,係咪重要响佢哋個場悼念呢? (如果要悼念嘅話)

呢廿幾年嚟,已經無愛國民主運動,咁究竟要乜嘢支援呢? 係咪成個「香港市民支援愛國民主運動聯合會」同「全港市民熱烈慶祝回歸」一樣,其實都係假嘅呢?

有人話維園嘅燭光係對共產黨嘅控訴,無人去維園,共產黨最開心。我就無去維園嘅習慣,有兩年去咗影相,相係靚嘅,但兩年做嘅嘢無分別,都係獻花唱歌解散,或者廿幾年嚟都係咁。我諗行禮如儀嘅控訴,共產黨就真係最開心,因為一件事無 Follow-up, 即係無 Action, 即係無 Threat, 即係 Business as usual.

再將個鏡頭 Pan 去尖沙咀嗰邊,兩年前一個簡單嘅悼念之後,就已經走上街喊住打倒共產黨,尖沙咀喎,自由行集中哋喎,法輪功要天滅中共,都只係行人專用區擺吓街站。今年,選舉年,尖沙咀集會預計會宣傳五區公投全民制憲。

鏡頭 Pan 返去學界,上年只係幾間大學各自攪六四研討會,今年十間一齊攪,人會死,但思潮卻會延續。反共也好、獨立也好,新生一代,係社會嘅未來。

面對人心思變,並且會行動嘅一班人,你話共產黨會唔會開心呢?

No comments:

Popular Posts