Search This Blog

Sunday, July 10, 2016

MAGIC at the Fringe

星期三開會,個會 Overrun 咗成9個字,約咗靚仔魔術師睇 Show, 晚飯就食唔到,於是就先食自己,再去中環附約。

今次係第二次去睇呢個 Show, 不同嘅表演者表演著不同嘅魔術。中場休息,有魔術師走埋嚟表演,手法一流唔再講,佢重要表演一個我知點變嘅整彎銀仔嘅魔術,呀~ 點變㗎?! 件道具收咗响邊呀? 點解嘅!? 點解嘅!? 點解嘅!? 跟住因為今次係今期最後一次,所以 Harry 哥哥派朱氏魔術嘅道具,唔知係乜嘢嚟,重未得閒玩。


朱氏魔術出名嘅魔術道具店,聞說澳門店榮休,所以 Harry 哥哥去咗尋寶。其中一個就係呢個斷頭台,重搵咗一個法個人上嚟玩。



跟住就到我表演喇... 係被人請咗上去幫手玩 Cold Reading, 不過我就唔覺意咁發咗個白日夢,攪到個表演嘅 Tempo 亂咗少少,魔術師亦估錯咗張啤牌,當大家以為佢失敗之際,佢又變返張啱嘅出嚟,好正!


如常地,今晚係高棚滿座,過埋今晚,就要等到十月尾再有機會欣賞咁出色嘅表演了

No comments:

Popular Posts