Search This Blog

Sunday, March 13, 2016

炫舞場

話說有一日,見到有一場街舞表演 Show, 於是就問徒弟仔有無興趣去睇吓。場 Show 揀位嗰陣,都幾爆吓,得返啲邊邊位咁濟,好彩有一行後少少嘅坐得返中間少少,於是就買咗飛。

地點係葵青劇院,係徒弟仔地頭,於是星期五放工之後,就搭車過去。响附近嘅商場食咗少少嘢,飲咗杯冰涼嘅西瓜汁,就入去劇場。


其實與其話係街舞表演,不如就係一場以跳舞為主題嘅話劇。除咗街舞,重有 Beatbox, 現代舞、芭雷舞、大媽舞,再將夢想、親情、友情、香港情懷共冶一爐,感覺唔錯。

呢一場之後有個分享會,對表演藝術識條春嘅我竟然問到問題,重係第一個問添! 因為本來以為只係得剛強嘅街舞,但係又有其他柔性嘅舞蹈出現,就不禁想知點樣排入去。不過因為第一次參予呢啲分享會,問得唔係太清唽,呢場重要係錄影㗎! 今次真係失禮晒...

分享會之後,先留意到原來會場外有花籃同劇照。


跟住就見到啲人排住隊同各位演員影相。


走出表演場館,本來各自返歸,跟住徒弟仔話可以食燒夜,又有少少餓,於是又返返去商場食嘢。無意中見到類似裝腸粉嘅碟,其他地方又可以唔太吸引,於是就坐低咗,叫咗碟腸粉,徒弟仔就嗌咗個燒賣,點知... 啊姐聽錯咗,將腸粉同燒賣撈賣一齊... 呢次都真係分甘同味。

食飽飽,返去地鐵站,因為月台唔一樣,真係要分道揚鑣,跟住又好傻仔咁用手機影對方。然後,就無然後了,我部機突然無電... 呢次應該係第二次,希望捱到出 Z6.

No comments:

Popular Posts