Search This Blog

Friday, March 25, 2016

雜記 8

好精彩嘅一個星期,發生咗好多事,協作為幾份 Proposal, 跟住一份獨力製作嘅 Proposal, 返嚟咁耐第一次獨挑大樑,慶幸嘅係壓力大,但成功感亦大,之後就係上個客度 Present, 應該有六七成把握。

星期三又做過一個差啲死嘅 Demo, 開會前30分鐘被告知 Server 死咗,好彩得電腦之神嘅眷顧,响做 Demo 前五分鐘就好似完全無咗件事咁。跟手就由機場去石門見另一個客,本來以為打甩咗一件麻煩事,點知又有另一件麻煩事上身,500部 Server, 究竟可以點 Mon?

今日本來又想做 YouTube Live Broadcast, 但試完啲嘢之後,發覺唔 Work, 只好放棄。跟住部機又鬼死咁慢,啲 Demo 做得子唔順,令到成個 Workshop 唔係咁靚。

今晚見完客開完會,諗住去响附近食少少嘢,見到杜丹樓,二話不說就衝咗入去。點知俾我撞到舊同事,傾咗一陣近況,雖然唔係入室弟子,但知道對方安好,係一件好事,好懷念當年一齊做事嘅日子。

呢兩晚都上咗15樓拗水吹,咁啱徒弟仔都响度,對於兩個知識控嚟講,一傾就傾到無雷公咁遠,真係好正! 不過就好似阻咗徒弟仔做嘢添...

今晚返到屋企,香港對卡塔爾場波已經過咗30分鐘,已經入咗一球。最後雖然係二比一輸咗,但已經踢得好好喇!

同徒弟仔吹水嘅時候,佢題到重播嘅《鹿鼎記》,話入面啲廣東話好唔同喎,於是求其搵咗一集嚟睇。其實又唔係太唔同,係多咗啲四字詞,亦文縐縐咗啲,但當年嘅人,呢個 tone 係好普通。今時今日,都應該唔會有人咁講嘢。啊唔係,有一個,場波輸咗嗰陣,鍾志光講咗句「江東子弟多才俊,捲土重來未可知。」大慨就係呢種感覺。

因為呢幾日都太夜瞓嘅關係,成個四日無做 Gym 喇! 而呢一刻係零晨四點,唔知聽日做唔做到呢?

十萬個冷笑話,終於俾我洗咗,但時間都好似唔係好夠洗。

呢個復活節,要玩 Node.js!

下個禮拜,進入新嘅工作模式。

No comments:

Popular Posts