Search This Blog

Wednesday, October 1, 2014

謊言 - Part 2

旅行嘅最後一晚,同團友們出街食飯,佢哋有佢哋傾計,我就同人開戰,呢個人係一位大學同系嘅同學,當最都玩得幾埋,說著說著,就 Send 咗一幅 cap 圖,話係佢嘅細佬嘅朋友親手寫嘅。係嘅,唔係朋友嘅朋友嘅朋友已經好好,但我都不忘叫佢確定事件嘅真確性,佢亦都話佢可以 Authenticate 呢位細佬朋友嘅身份。

無論呢件事嘅真碓性如何,都帶出緊急車輛係的確有機會要用到被佔領嘅地方呢個問題,人命尤關,就算係假嘅都要有 Preventive Measure, 所以就 Share 咗出嚟,就瞓咗。

與其話瞓咗,不如話係小睡,因為唔夠三個鐘又醒咗。去過洗手間,再睇睇事態發展,當見到有朋友 Update 話件事係假嘅時候,第一個感覺係信錯人,被騙嘅感覺並唔好受,但隨之而嚟嘅,係有少少放下心頭大石嘅感覺,因為個運動無令到一個寶貴嘅生命離開人間。但放心唔落嘅係未有 Preventive Measure, 經朋友講出現場情況後,亦都解開咗心解,叫大學同學睇返我嘅 Status, 再 Update 過 Status, 可以去瞓。呢晚係瞓得最好嘅一晚,打開眼嘅時間已經差唔多九點。

再上 Facebook, 見到誠意嘅道歉,我只係留一句叫佢細佬慎交朋友了事。其實我無嬲到呢位大學同學,縱然係立場不同,大家可以去討論,只係一個謠言,對成件事無幫助,亦都損害咗自己嘅可信性,有乜謂? 問題已經夠多,做乜要製造更多嘅問題? 只係將是非題變成水平嘅問題,係好難討論落去。

結果係似乎有唔少人同我嘅諗法一樣,經過呢件事,大家已經有足夠嘅 Awareness, 已經係好好嘅結局。我唔選擇去 Unfriend 任何人,係因為知道有足夠 Information 嘅重要性,有時係會眼冤,但人係識好啱咁自動 Skip 咗,只不過對方嘅一啲事,可以題醒我哋嘅不足,去完善整個運動。

No comments:

Popular Posts