Search This Blog

Thursday, October 2, 2014

持久戰

佔領行動,因學生被捕燃起香港人嘅熱情,但時間永遠係香港人嘅弱點。時間一長,熱情減退,就要由現實嘅角度考慮。所以,依家應該有心理準備,將行動嘅變成生活作息嘅一部份。

例如你有跑開步,係可以响被佔領嘅馬路跑,練馬拉松可以實地練習喎,一流。或者有做 Gym 嘅習慣,做吓義工,搬搬枱枱,你要練幾重有幾重。

時間方面,要有人輪更响唔同時間參與行動,同同事、上司傾好工作時間,交到功課嘅話,問題應該不大 (Given 你唔响中資機構到做同有一個較開明嘅上司)。

理財方面,老生常談,要分乜嘢係一次性嘅開支,乜嘢係週性嘅開支,可能會有新嘅開支俾呢個行動,先計好數,免得洗大咗。

行動領道方面,似乎要耐不耐有啲新意思,先可以 Keep 到道氣,呢個要考學生們嘅智慧了。

No comments:

Popular Posts