Search This Blog

Wednesday, February 5, 2014

新春行大運

今日做咗領隊去行維多利亞城界石


十一點四左右出門,可能因為仲係農曆年關係,完全唔塞車,十五分鐘就到咗。

悶悶哋,開咗個 App 影全境,今次用咗 Google 嘅相機 App, 做 Stitching 做得好好多,亦見唔到重複嘅人像,有些少 Misalignment 但對於街景嚟講係可以接受,似乎 Weekend 可以再玩了。


跟住收到有人話到咗,但成個巴士總站都唔覺有人影,原來搭錯車,去咗第二個總站。人未到齊,時間尚早,見到一個紀念碑,原來係同卜力有關,反正咁多年都唔覺,影低佢。
人到齊行入去西寧街最入面嘅球場睇界石,石就重响度,但唔知邊個潑咗啲油上去,污糟咗... 無奈地影相,之後行返出去食 Lunch. 食完 Lunch, 經蒲飛路直上薄扶林道,除了斜,還是斜,下次做 Gym 可以試吓呢個斜度熱身。上咗薄扶林道,行多一陣,就到第二個界石嘅位置。

頭兩個界石因為都係响市區,並唔係難行,跟住就要上過百級樓梯。上到一半,大家都要抖抖,興起去要石春路,玩玩吓玩石春路的懸空照,一班好健康嘅細路...


因為第一次行呢條路,所以有少少迷路,但係有 Google 大神嘅庇佑,成功去到夏頓道界石。跟住出發去舊山頂道,大家都想去歷險,所以就帶大家去張保仔古道行吓。但出師不利,Miss 咗一個路口,要兜一兜返轉頭先去到入口。

點知,配水庫入口嘅入口,因為工程關係封咗。於是就入去一個無咁多人行嘅入口。其實前一晚做咗少少功課,大多數人都係由舊山頂道行過嚟,無乜人提過由寶珊道入,所以唯有當配水庫做「正常」嘅入口。呢個無咁多人行嘅入口,似乎都幾輕鬆,直至無路可走就唯有爬。


有驚無險,走出張保仔古道,行上少少,就見到界石,難免開心到彈起。


跟住上馬己仙峽道睇界石嘅遺址,上次嚟已經俾人拆去唔知去邊,今次因為時間嘅沖刷,已經不留痕跡。之後去寶雲道,有啲幾攪笑嘅 Graffiti

同埋唔知邊個刻落去竹樹嘅字,雖然唔太欣賞呢種行為,但內容都幾 Update 吓...

再經過姻緣石,行多一陣就到界石,徒弟見我抖得咁過癮,佢又過埋嚟影相。

又行多半個鐘左右,天黑都齊,亦都到咗最後一塊界石,不過因為附近有工程,俾水馬圍住咗。

旅程完畢,飯後閃得!

後記1:
Google 個 Auto Awesome 嘅較果都幾好


後記2:
唔知係咪又瘦咗,條澳洲買返嚟嘅牛仔褲已經唔太啱身。

No comments:

Popular Posts