Search This Blog

Tuesday, February 4, 2014

初三

唔使拜年,見無乜嘢做,睇吓《矛盾大對決》,前兩日都睇咗幾集,本來都係行行哋,今次呢集係搵返最強嘅矛 (鑽孔機) 同最強嘅盾 (鎢合金板) 出嚟玩,有夠精彩。話說鎢合金板已經贏咗3次,今次搵嚟全球市場佔有率第一嘅 OSG 嚟玩,最後,鑽頭磨蝕,鎢合金板成個碎咗,正正同矛盾嘅故仔咁,夠晒戲劇化。


因為有兩個鐘,之後嘅對決係講火車員工同火車迷之間嘅對決,一來新年前徒弟仔抽咗火車扭蛋,聽咗幾個故仔,二來個節目介紹個對決又介紹得好攪笑,就繼續睇落去。其中有一條係問邊條路段嘅路軌係由三條軌組成,有少少汗顏,水晶球事件又出現,因為徒弟仔係講過呢件事。睇到片段之後,我想像嘅路軌擺位同現實係差好遠,証明我對於火車嘅事無 Sense...

所謂知識就是力量,睇完知識值咁豐富嘅節目,個人充滿力量,走落街行吓影吓相咁。

樓梯街嘅街頭書法

太平山街嘅畫廊

磅巷嘅咖啡店

三影雀仔橋


原本重响卜公花園同嚤囉街影咗啲 Photosphere, 但效果強差人意,第日換過第二個 App 再影過。

食完飯,上網典睇吓,等睇 Derren Brown 嘅節目,今次係嘗試將神顯示响無神論者面前,不得不配服。之前响 YouTube 睇過,但佢嘅節目拍攝方法,可以一睇再睇,同埋有字幕,好似明多咗啲。之後睇藍精靈,補完返聖誕睇藍精靈2嘅情節。

No comments:

Popular Posts