Search This Blog

Sunday, December 1, 2013

關島之旅 - 出發

之前同細我4年嘅師弟去旅行,行為大概都預計到,今次係同細我9年嘅徒弟仔去旅行,哈哈!真係大開睇界!

11點幾嘅夜機,五個鐘嘅機程。Check-in 完,要搭 Shuttle 去另一邊嘅登機大樓。到咗登機時間,去一去洗手間,咦?! 無人排隊上機嘅? 是但,於是就到咗登機第一人,之後先至有人陸陸續續排隊上機。上到機之後,習慣上問下有無睇罩,又有喎,但耳塞就欠奉了,而徒弟仔就嚟張機上合照外加一張自拍。

飛機都幾熱,就好似北風與太陽嘅故事咁,要除咗件褸,基本上,直到飛機離開跑道,架飛機都係咁熱。衝上雲霄後,過咗維港,過埋雲層,徒弟仔就去睇星,傾咗幾句之後,我就戴上睇罩同自備嘅耳塞就瞓。可惜好景不常,前排有個 BB 仔,俾佢啲喊聲嘈醒,喊到落機,最後只係瞓得嗰3個鐘左右。

落機過關,响飛機上面,個空中服務員剩係派咗入境表同申報表,無派到落地簽證表,於是,成機人都要响過關嘅地方填表。排隊排咗條超慢嘅龍,最早幾個出機門,但最遲幾個先過關。出閘之後,導遊呢? 唔覺唔覺,四圍搵之際,突然有個中國人接近,哦... 原來以為會係英文人接機再加個好 Hea 嘅 Local Tour 就掉我哋返酒店嗰啲添! 位導遊係叫 Billy, 係出嚟做嘢以來識嘅第一個 Billy.

Local Tour 先去過睇自由神像,可惜天氣不佳,突然落大雨,大家都匆匆忙忙咁返上車,Otherwise 可以留耐少少。

之後經一經過 Governor House, 跟住上山睇炮台

再去西班牙廣場影睇教宗像

最後去情人崖

回程時去埋 K-Mart, 相信好多香港人(包括當年讀大學嘅自己)第一次行美國嘅起級市場嘅時候,反應都會好似徒弟仔一樣,一個「大」字,重有衫褲鞋襪、戶外用品、電子產品、遊戲、DVD/CD 等等响百佳惠康見唔到嘅嘢買,睇都睇到嘩嘩聲,不過因為時間不多,我就趕鴨仔咁趕,買完嘢就俾錢,再食個簡單嘅早餐就去返門口集合,最大嘅收獲,係買到蜜糖芥末味嘅 Pringles. 上車之前,徒弟仔不忘影低佢覺得攪笑嘅 Additional Parking on the Roof 嘅標示。

跟住就送各團友返酒店。因為我哋唔係响主要酒店區嘅 Sheraton, 所以最後一批先到酒店。亦因為呢間酒店响 TripAdvisor 嘅評價唔差,似乎好多人住,所以無得 Early Check-in... Anyway, 啲行李寄存咗入响酒店,俾咗小費 Billy, 再訂埋夜晚嗰餐,Billy 再送我哋去 GPO 行吓。其實去 GPO 嘅唯一目的,係買張電話卡上網,廿蚊美金無限上網用到五日。响個店員幫我 Activate 張電話卡嘅同時,徒弟仔去咗 Calvin Klein 睇嘢,不過我攪掂張卡後入去無耐佢就話睇完了... OK, fine, 再行吓其他舖頭。

行到咁上下,去 Ruby Tuesday 食 Lunch, 聽聞好食過香港咁。叫咗一個 Burger 同一個 Pasta, 之前嚟咗份 Complimentary 嘅 Crab Cake. 但似乎份量太多,食唔晒,打包走。無食過香港嘅 Ruby Tuesday, 唔想太 Comment, 但咪又係美式西餐。食完飯,就搭巴士返酒店。

間酒店十二點 Check-out, 兩點 Check-in, 返到酒店後只係一點,問完都係話無房,唯有先逛吓酒店嘅設施,徒弟仔睇中咗個無敵海景泳池,我就只係想搵吓間 Gym Room 响邊,之後就响 Lobby 等吓,徒弟仔因為成程機都無瞓過,唔使一陣就响梳化瞓著咗。玩咗一陣手機,見到中學同學都係剛到關島,Ping 吓佢,原來响 Fiesta 度,似乎暫時無緣相見。時辰到,Check-in, 拎行李,叫醒徒弟仔,上樓,入房,Unpack 充電工具同電腦,Set 起個場,我就補一補眠,徒弟仔就去咗無敵海景泳池。

瞓咗個零鐘,走去無敵海景泳池搵徒弟仔,嗌咗聲聽唔到,算,回頭一睇,好大條彩虹,但無帶相機,於是乜都無影就走返入房。

時間尚早,Set 起部相機 Time Lapse, 再上吓網咁。差唔多時間,徒弟仔返嚟,沖身準備食晚飯。Oops, 將 SD Card Full 晒,Time Lapse 完結。離開酒店前,潛水公司話第二日嘅潛水係下晝先潛,Lucky! 可以唔使一朝早起身了!

晚飯其實係其中一間酒店嘅自助餐,有海鮮,有㕑師幫你 BBQ, 有土著跳吓舞咁。海鮮一定 Good, 不過最好食係啲壽司,Cheese Cake 夠甜,Texture 合格,但唔夠芝士香。另外有一隻叫 Chamorro Punch 嘅飲品,芬逹出嘅,味道又唔係太藥水,好似細細個食嗰啲冰條咁。

食完飯之後,返酒店做 Gym. 本來想捉徒弟仔落泳池試吓個 GoPro 頭帶,但可惜落大雨,佢又攪到自己唔係好見到嘢咁,最後佢自己响浴缸度自己試。
做完 Gym 返到房,開咗缸水,但原來未試... Anyway, 試完後沖涼,再準備潛水用品,發現原來有支電筒,但似乎太耐無用,有粒電塞住咗,所以得物無所用。攪多一陣大家都攰,一早就瞓覺了。

No comments:

Popular Posts