Search This Blog

Tuesday, December 3, 2013

關島之旅 - ABC

又係9點左右起身,不過今次徒弟仔起身先,今日去 Alupang Beach Club. 本來上網約咗,要 10:10 响 Lobby 等 ABC 嘅車,但 Billy 接手後,就可以 10:45 先落樓。時間充足,今日唔上去 Sheraton Club 食早餐,而係落地下酒店嘅餐廳。

嘩! 乜豐富咁多嘅!? 除咗 Cereal, 包、沙律呢啲 Default 嘢,重有專人煎蛋添! 我點咗個奄烈,話咗唔要芝士,但唔知點解到最後都係落咗芝士。食飽飽,又返上房執嘢去玩了。

去到 ABC, 等海豚團嘅時候揸好太陽油,再落沙灘𥄫吓咁。眼前所見,好多日本仔同日本妹响度玩,唔怪得除咗英文之外,好多接待人員都操得一口流利日文。時間差不多,點名搭巴士上船。

上船之前,要影一幅留念照,上到船,原差多都係日本人,有老有嫩,跟住就有一兩對台灣人同另外三四對香港人。開船無耐,就講解安全須知,因為好多日本人嘅關係,所以講咗日文先,再講英文。

唔知點解班 Crew 成日逗啊徒弟仔,跟住其中一個人同我講,話佢好似一個日本嘅諧星的說。


之後就玩香蕉船了,我呢啲唔玩水上活動嘅,吹吓海風就好滿足,但貪玩嘅徒弟仔就當然係當仁不讓地跳上船玩。隻香蕉船係用隻遊艇去拖,所以唔太快,拖一陣就返上嚟。

之後,開始就海豚,好位一早俾人擺咗,不過都叫做睇到,但相同片就真係嘛嘛哋。


最後玩浮潛,徒弟仔落水,我又吹海風了。

出海當然唔少得影遙望照。

回程嘅時候,不時見到飛魚,飛得都好遠吓,不過可惜我唔夠快,又影唔到。

返到 ABC 大本營,等 Parasailing, 補一補太陽油,見到佢個 Lunch Buffet 未完,徒弟仔話想試吓個咖喱喎,我都係咁以試吓個炒米粉陪吓佢,嘩! 個炒米粉都幾䶢,好彩唔大碟啫! 食完又要出發去搭巴士上船。

今次上嘅係快艇,又係先玩香蕉船,比遊艇快好多,又會掟彎,掟到跣咗手三次。之後就係 Parasailing, 即係坐响一張有降落傘嘅櫈度,再拉你上天咁。本來諗住用 GoPro 影响天空嘅情況,點知,唔知點解無㩒到掣錄,失敗,以乎部 GoPro 唔係咁鐘意我。

回程時間係4:20, 最後一班車係5:00, 車程係20分鐘,所以有幾分鐘衝出海灘玩。諗住行出去個海度,點知行行吓,有人趕返上岸,唯有影幾張相就走人了,可能我練大腿肌,水嘅阻力對我影響不大,所以腳程快少少,徒弟仔就似乎有少少吃力,我返到海灘時佢重好以响半路咁。

換好衫後,其實重有時間嘅,如果可以再行出少少就好喇!

返到酒店,今日無訂到 Buffet 或者 BBQ 餐,為咗俾徒弟仔佢話吓事,決定俾佢負起呢個最後晚餐嘅責任。於是,就咁等咗佢一個鐘,得出嘅結論係去 GPO 附近搵阿 King 幫手,話係 Local 嘅 Ruby Tuesday 的說。

落酒店樓下搭巴士,徒弟仔本來想影少少相,但個鏡頭好似污糟咗,就叫佢入餐廳攪攪佢,食完飯先再影。入到餐廳,與其話係 Local 嘅 Ruby Tuesday, 不如話係 Local 嘅茶餐廳,食物多說擇好多,有又啲類似常餐 Menu, 問咗個待應有乜嘢 Local Food 推介,就介紹咗 Northern Fiesta Platter 同 Southern Fiesta Platter. 兩款都係有牛啦雞啦雞啦同埋雞嘅 (三款唔同煮法嘅雞...)

 Southern 同 Northern 其實只係差牛肉嘅做法有唔同,Southern 係普通嘢而 Northern 係 Smoked beef, 大家都未見過,於是就試吓。嗌完餐,又睇吓個餐牌,徒弟仔見有早餐,忽發奇想,第二日過嚟食早餐喎...


個餐一出嚟,我就响度諗,乜我有嗌叉燒咩? 但又好似無理由咁,食落去係牛肉嚟,即係個 Smoked beef. 味道就真係唔太識欣賞。個餐兩個人 Share 剛剛好,本來想食埋個 Cheese Cake, 但係佢話無喎,所以打消咗食甜品嘅念頭。

埋完單,走去隔籬嘅 California Mart 行吓,其實只係一間似返香港嘅超級市場,無乜特別,但係有好多 Made in Guam 嘅朱古力賣,啱晒用嚟做手信。買完之後,徒弟仔影返佢要影嘅相,就搭車返酒店了。


返到酒店,見到個夜景幾靚,指俾徒弟仔睇,於是又影咗一輪相。反正都係影相,叫佢上樓上 Sheraton Club 影。

响房度拎咗個八爪魚腳架,影相夜景之餘,亦都影埋星。去咁多次旅行,都好似會影到獵戶座,今次都唔例外。

跟住醒起可以玩 Light Painting, 又返房拎 LED 燈上嚟玩,咁又玩咗幾唔多一個鐘。

但 Sheraton Club 似乎太光,於是落返房影。落到房,徒弟仔似乎有少少驚會影到其他嘢,真係笑死我! 不過,佢都係咁以畫咗條海豚。

玩完 Light Painting,沖涼,寫名信片,我都叫做快手攪掂,但徒弟仔又話要寫名信片又話要 Plan 第二日嘅行程,見佢攪到3點都未瞓,我諗我都係瞓先好啲...

No comments:

Popular Posts