Search This Blog

Wednesday, December 4, 2013

關島之旅 - 自駕遊

前一晚叫做夜瞓,所以差唔多9點9先起身,原來徒弟仔已經响洗手間 Gel 緊個頭。本來諗住係租車過去 King's 食早餐,但租得車嚟,似乎已經過咗早餐時間。唯一嘅選擇,係搭巴士過去。

Pack 好行李,準備返嚟 Check-out, 差唔多10點半, 落樓等巴士,10點50分,徒弟仔飛奔去餐廳度,似乎佢真係好想食早餐。徒弟仔嗌咗個 Local Skillet, 本來我要嗌多份,到最後都係改咗個 Morning Fiesta Special, 話想試多啲嘢喎... Anyway, 徒弟仔叫咗杯朱古力奶,深深咁體會到咩叫「如果太多牛奶味,朱古力味冇掟企,等到朱古力味返番嚟,牛奶味又唔爭氣~」

食飽埋單,已經11點半,埋完單,睇住架巴士走,又要等多8分鐘添,但應該趕得切12點前返酒店 check-out, 於是就 Whatsapp 咗 Billy 叫佢搵定租車公司嘅人嚟接我哋。跟住見到架 One Piece 嘅巴士响街度,用手機影,因為有少少,影得好細,唔係喎,我帶咗部相機,開機 Zoom 埋去一影,出事... 噚晚玩 Light Painting 唔記得轉返 Auto Mode... 快門一㩒,就係16秒,One Piece 巴士就咁離開咗。

諗住好快可以返到酒店,點知,架巴士 Skip 咗 Sheraton! 好彩徒弟仔發現,同司機講,但已經太遲,要去到 Hilton 搭回頭車,等車嘅同時,One Piece 巴士再一次出現。


返到酒店,已經係12:10, 租車公司已經响 Lobby 度等緊我哋,匆忙地返房拎行李再 Check-out, 再去租車。租車公司嘅人介紹咗部紅色嘅 Corolla, 對於一個對車一無所知嘅人,求其一部車都 OK, 38蚊3個鐘,48蚊6個鐘,58蚊1日包埋保險。已經差唔多1點,3個鐘唔太夠時間,於是就租咗6個鐘。插好點煙器 USB, 黐好電話架,起錨!

租車之前,已經同徒弟仔講我手車唔得,不過佢話唔怕死,就叫佢幫我睇位同睇地圖咁,我就只係負責操控架車。離開租車公司之後,先去入油,租車公司嘅人話10蚊油就夠玩喎。途中係咁咇咇聲响,以為無油,無乜理佢。去到油站,因為關島係自助入油,唯有問人點入,俾錢開蓋插油槍,比想像中簡單。入好油,仲係咇咇聲,唔理佢,直去自由神像嗰度。因為唔熟路,Miss 咗個街口,要兜個大圈,轉咗入條小街,停咗响個停車場度,徒弟仔話聞到燒焦嘅味道,後胎出煙,唔知乜事。問人打電話返租車公司,Oops, 原來無鬆 Handbrake... 無計,習慣係 Toggle 個 Handbrake, 點知呢架車停車嗰陣係已經放低咗個 Handbrake, 本來都覺得奇怪但又不以為然,於是就變咗拉起個 Handbrake 出發。

再度出發,諗辦法兜返入自由神像,兜咗一個圈,兩個圈,終於成功入到停車場,不過離自由神像太遠,要再揸入啲。徒弟仔提出咗個極大難度嘅挑戰:倒後泊車, 話易啲走喎... 徒弟仔似乎太睇得起我,所以,我叫佢全程指揮算數,幸好都泊得唔差! 影自由神像之後,走出海堤,幫徒弟仔影咗幅好陽光嘅相,想叫徒弟仔幫我照辦煮碗咁影,唔知係模特兒嘅問題,定攝影師嘅問題,影極都影唔返個效果出嚟,放棄...


影完相後,泊架車出少少 (撞凹咗車尾),有個 Chamorro Village, 原來夜晚有一星期一次嘅夜市,可惜到時我哋已經响飛機上面了,不過都行咗個圈。

跟住徒弟仔離遠見到有佢想影嘅 San Antonio Bridge,影影吓相落雨,好彩唔太大,返到架車度都唔係太濕。


跟住去 Senator Angel Leon Guerrero Santos Memorial Park 影石柱,徒弟仔今次考我 Parallel Parking, 一樣佢睇位我控制,唔完美但唔失禮。

石柱本來無乜好影,但部 Z1 可以玩相,好過就咁影相。

影完石柱,上山去 Fort Santa Agueda, 聽聞有個伯伯擺檔賣椰子刺身,第一日都見到佢,但嗰陣跟住 Billy 走無幫襯到,今次連影都唔見,有少少失望 (確實上嚟時人影都唔多隻)。機本上要影嘅相上次影完,食唔到椰子刺身,唯有回程還車。

回程嘅同時,諗起徒弟仔話要搵 ABC Stores, 聽 Billy 講係將 7-11 趕絕的說,所以想睇吓咁。不過都唔知响邊度搵,唯有沿途搵,又叫徒弟仔睇吓 Google Map 搵。Google Map 搵到,但帶唔到路,無計... Miss 咗一個又一個嘅路口,經過租車公司無入去,一直揸到去 Micronesia Mall, 徒弟仔佢係想嚟嘅,行吓都好,出奇地呢度都有間 ABC, 泊好車後,再度遇上 One Piece 巴士, 手起刀落影相。


入到商場後,因為時間無多,即刻問 ABC 响邊。

影好相,我反而佢得佢得屈臣氏多過係7-11.

我買咗枝冰紅茶,其實無乜咁特別,徒弟仔買咗椰汁同埋芥辣味嘅朱古力... 閃!


徒弟仔似乎重想行,但時間問題,我又要趕鴨仔咁趕了。返上車,唔知邊個路口轉入去租車公司,直駛到 K-Mart 先發現過咗龍,唯有硬著頭皮做人生第一次嘅 U-turn, 順利回程,再叫徒弟仔 Whatsapp 俾 Billy 話我哋還緊車,叫 Billy 响酒店接我哋。

到咗租車公司後,等人送返酒店。期間,徒弟仔拆開個椰汁包裝,車! 入面原來都係鋁罐嚟...

租車公司老闆個女好活潑,响我哋面做啲體操嘅動作,年輕真好,好憂無慮! 個女仔要返體操班,順便上埋我哋架車,一路玩到佢落車。返到酒店後,按計劃兵分兩路,我拎寄倉行李,徒弟仔寄名信片,攪掂晒就上 Billy 架車去機場,比我預定時間遲咗一個鐘。


正值放工時間,條路有少少塞,不過响起飛前一個鐘到機場,都叫趕得到。Check-in 好,行到候機室,又同徒弟仔傾咗一陣計,就夠鐘上機。上到機,遲遲都未派餐,有少少肚餓,好彩第一日嚟嘅時間買咗袋麵包,呢幾日唔使用到,今次終於可以開封了,幾好味的說。等餐嘅同時,徒弟仔又望出窗口睇星星,今次重見到疑似銀河嘅物體,可惜 Confirm 唔到係唔係。過咗無耐,開始有少少熱食嘅香味。

本來諗住食完嘢就瞓,點知佢又播 Despicable Me 2, 要睇。睇完無耐,又播 Percy Jackson: Sea of Monsters, 睇嚟唔使瞓了,雖然可以用捱嚟形容,但值得睇。

落機拎行李,臨離開嗰陣,徒弟仔見到聖誕裝飾,又影一幅相。到咗巴士站,佢响左走,我响右走,大家要返屋企,旅行完滿結束。

No comments:

Popular Posts