Search This Blog

Tuesday, November 26, 2013

雜記 5

今日先發現,雜記係無 Post 到上 Facebook. 或者都係比較私人嘅事,所以呢篇都係唔 Post.

噚日搵咗師弟去試吓揸車,但攪到差少少撞埋欄到,好彩有驚無險,所以去關島都係唔好揸,但係似乎要為四個月後嘅事要準備。之後响 Coffee Shop 度傾咗一陣計,再自己落灣仔買少少嘢。

今晚同靚仔魔術師响佐敦食飯,但記錯車站位置,所以遲大到。為咗幾隻煎餃子食咗個好大碗嘅拉麵,聽日要努力做 Gym 了。食完嘢,一齊去逛吓,睇吓玩具咁,竟然俾我見到有六神合體嘅 Mouse Pad, 都真係 Rare Item 得好無道理,卅年前嘅卡通,電腦重未普級,點解會有 Mouse Pad, 真係諗唔通。

原來唔經唔覺已經到咗旺角,入到去信和先發現原來係信和... 除之外無乜新嘅發現。再去 Chic 之堡睇魔術,支 Vanishing Pen 唔錯。

最後到咗兆萬,One Piece 公仔大跌價,路飛都只係40蚊隻,於是就買咗隻送俾大學時期嘅兄弟。

見到一篇講巨蟹座嘅文章,係咪講緊我呢?
巨蟹天生就會遠離那些人品不好的人,而且會離的遠遠的,不過不是瞧不起對方,而是想要減少一些不必要的麻煩,雖然巨蟹有很多很多的缺點,但優點也是很多的,比如善良,有原則,不喜歡拍馬屁討好別人,不習慣說好話(把你當朋友的話往往會直言你不對的地方),巨蟹很特別的地方是看似重面子,但有時候卻又沒那麼在意,讓人摸不著頭緒。

本來下面張圖想寫一篇以《男人的浪漫》為題嘅文,但唔寫出嚟似乎啱 Feel 啲。

No comments:

Popular Posts