Search This Blog

Monday, October 8, 2012

待客之道

做完 Gym, 見到有兩個遊客 (一男一女) 踎咗响度,拎住本書手指指,本書係日文嚟,似乎好無助。本來行過就算,但係踎响度喎,應該係好攰吓,返轉頭問一問都好。

用英文問佢哋使唔使幫忙,個男仔話唔使,但個女仔話要。原來佢哋想入間中菜館食嘢 (似乎係旅遊書介紹),但見到入面烏燈黑火咁,就問間中菜館有無開門。我都唔太知,但以常識嚟講,未夠五點,應該係落場時間,叫佢哋六七點再嚟過。

跟住個男仔同女仔講佢幾句,個女仔就問邊度可以兌港紙。OK, 原來個男仔話唔使幫忙,係因為驚溝通唔嚟,咁就唔係問題啦,因為我都驚,但女仔嘅英文係可以令人明白嘅。不過找換店嘅路程响地理位置嚟講,要講出嚟有少少難度,不如送佛送到西,就要佢哋跟我嚟。

雖然唔遠,但都要過幾個街口同馬路,其間同個女仔閒談咗幾句。似乎個女仔都對唔同地方嘅語言有興趣,問香港人係咪講香港話呀,又嘗試用普通話講「我是日本人」咁。

到咗找換店,指俾佢哋睇呢個匯價,臨走嘅時候,個女仔叫我留一留步,搵咗個100円嘅銀仔俾我做紀念。講咗聲多謝,加多句 Sayonara, 心情舒暢地返屋企。
或者,假設唔係剛做完 Gym 成身汗,我諗我會做一做導遊,帶佢哋遊吓上環。

No comments:

Popular Posts