Search This Blog

Monday, October 8, 2012

劇終

國教指引撒回,反國教大聯盟收貨,又有其他人唔收貨。

我哋成日話,TVB 啲劇,結局成日爛尾。但所謂戲如人生,一件事爛尾,係何其容易嘅事。好多事都不能盡如人意,要知道反國教唔係大聯盟嘅專利。如果真係咁多人唔收貨嘅,不如就去組織一個新反國教團體。有人講過:「為相同而團結,不為團結而相同」,請大家用自己响呢個運動學到嘅獨立思考而行動。人民力量假設係唔收貨嘅,就請執行選舉承諾,做該做嘅事。一個政治團體,無理由要睇學生團體頭去做事。

其實由政府總部嘅發言同傳媒嘅訪問,都可以知道家長學生們只係想過返啲普通嘅生活,係燒到埋身,先企出嚟。再睇返撒離政府總部前,佢哋嘅三點要求:
  1. 沒有時限性
  2. 不獨立成科
  3. 撤回指引
呢三點,根本就係底線嚟,如今政府又的確做到喎,唔接受,佢哋重憑有乜嘢再要求撤科? 更何況,撤咗科就唔可以重推? 從現實角度,已經係最好嘅解決方法。官校要推,係一件無計嘅事,津校要推,係校長要點攞錢嘅事,唔想學校去推洗腦教育,家長們嘅監察,先係要做嘅事。唔可以將呢件事,推到一兩個團體,又或者一兩個人嘅身上。

我只係希望,國民教育呢一科,可以好似八萬五咁,唔提一段時間嘅話,就可以唔存在。

No comments:

Popular Posts