Search This Blog

Thursday, March 29, 2012

南非之旅 - 野生動物園

5點鐘起身,刷牙洗面食早餐 Pack 好晒嘢,重有時間,去泳池嗰邊有 Wifi 嘅地方上一上網。Email 都好似無乜關我事,可以放心去 Safari. 6點半,夠鐘出去等車,等極都唔到,原來架車搵錯地址,Rutland Avenue 搵咗去 Rutland Road.

過咗十幾分鐘,導遊到達,要再接埋另外兩位客人,即係成架團得4個人。另外兩位原來係法國美女,唔錯! 跟住上路,大家都大覺瞓,一個鐘左右,已經完成咗一半嘅路程,但另外嗰一半路程,就因為整去洗手間、買嘢、食晏、整路,用咗3個鐘。

入到 Safari, 導遊二話不說就嚟一個 Game Drive 先,見到羚羊、大象、河馬、一隻隱藏版嘅豹、蜘蛛、龜、馬騮、水牛、犀牛、班馬等等。之後放我哋返住嘅地方,等我哋放好行李後,再嚟一個 Game Drive. 見到嘅嘢大同小異,但醉翁之意不在酒,我不斷搵景影日落。

6點左右,Rest Camp 差唔多閂門,又再返到茅屋,執完嘢之後,一走出去,見到一個星空! 個牧夫坐已經响我面前,係第一次見到咁多星嗰隻,再夜少少,第一次見到銀河! 實在太靚!!! Time Lapse 係時候出動,不過就要同成團人一齊食晚飯先。對住個星空食飯,真係好正!

需然第二朝要4點半起身,但係都係想影 Time Lapse, 而個腳架又响剛剛行行吓仆一仆嗰陣壞咗,一個 sub-optimal 嘅情況吓影都係第一次,但銀河唔影就真係有少少不值,唯有慢慢 Set. 到最後,只係影到 100 張左右,就要收檔瞓覺,外加 100 張嘅處女座。

另一個問題係,茅屋係無電插蘇位咁制,有嘅都係舊式英國插蘇位,我同師弟都無,所以我只可以用返我個後備電池去叉相機電池,但又唔太控制到叉嘅時間,見步行步。

No comments:

Popular Posts