Search This Blog

Thursday, March 29, 2012

南非之旅 - 出發

11點9嘅機,約咗師弟9點响機場等,9點鐘機場巴士剛剛好到,原來師弟已經入咗閘,我都去自己 Check-in 入去。行去登機閘時,撞到小師弟,帶埋我入去 Marco Polo Club 嘅候機室食嘢,食咗生果、三文治、包等等。差唔多夠鐘,走返上去登機閘,影返幅唔知幾時開始旅行要影嘅登機閘相,先上飛機。飛機上好熱,隔籬嗰位大陸人士又郁身郁勢,加埋張凳又坐得唔舒服,張凳係有史以來瞓得最唔舒服嘅凳。雖然今次國泰再無杯麵味,同埋師弟介紹咗經濟位上嘅電插蘇,但張凳令到成位事大打折扣。

半睡半醒咁瞓咗10個鐘,重有3粒鐘要捱。睇吓 Discovery 嘅電視節目,食埋個早餐,終於落機、過關、出閘。一出閘就見到 Local Tour 嘅導遊嬸嬸大大隻字寫住我嘅名,打過招呼,就上車出發。沿途公路都好美國 Feel, 經過世界盃主場,去到曼德拉故居,跟住去一個簡單到唔簡單嘅文化村,再到一個大廣場,再去貧民區,見到 OLPC 嘅實物,師弟買咗件 KYP 嘅衫件為捐獻,之後就到種族隔籬博物館。

導遊嬸嬸話個館都幾大,所以會放低我哋慢慢睇,大家 Agree 咗3個鐘後再接返我哋走。入館前,過咗11點少少,師弟之話肚餓,咪祭咗個五臟廟先。叫咗個芝士通粉連沙律外加 Sprite Zero, 話就話 Zero, 但卡路里還是有的,唔過廿個大卡的說,沙律上嘅洋葱只有少少辣味,幾好,通粉都唔錯。有少少口渴,再買支水,之後發現,餐廳出面部 Vending Machine 嘅同一支水只係賣8蚊,足足平咗7蚊。

醫好肚,入館! 館入面由西方國家點入侵南非開始講,講到曼德拉成為總統。博物館有兩個展區,一個講歷史,一個講曼德拉,就咁消磨咗3粒鐘,睇到有少少感動。臨返 B&B 前,導遊嬸嬸見到有間賣酒嘅舖頭重開緊。因為師弟之前話過想買酒,但星期日又唔係好多舖頭會開,又或者係早收云云,見到有酒賣,嬸嬸就停低咗架車俾師弟慢慢買。我見到隔籬有間麵包舖, 想入去逛逛,但我就無咁好彩,間麵包舖只係開到兩點就收。

師弟似乎大豐收,收咗一小箱嘅酒,仲係以抵嚟形容買入價添。之後返到 B&B, 包租婆好好人,帶我哋行完一 Round, 已經諗緊點解決我嘅夜晚嗰餐。因為星期日响 B&B 附近嘅餐廳都唔會開,好彩佢知道遠少少有間餐廳有車接載,約咗6點嚟接我哋。

一切安頓好後,我就大覺瞓,瞓到差唔多6點,師弟叫醒我食飯。等咗一陣,車到了,間嘢係食扒嘅,我就當然無可選擇地食雞胸。麵包好食、沙律都唔錯、3塊雞胸一流添,一啲都唔「諧」。食完太飽,與甜品無緣,趁司機未到週圍行吓,最後發現,間餐廳係米芝蓮3星,唔怪得,加埋小費,成餐只係315蚊,抵!

返到 B&B, 到泳池附近上一上網報平安,刷好牙沖好涼,再叉好所有要叉嘅電,10點鐘就瞓咗。

No comments:

Popular Posts