Search This Blog

Wednesday, March 2, 2011

財案狂想曲

財案宣佈前:
曾特首: 年底同下年都有選舉,今年財政預算案整差少少俾你哋想位。
曾主席: 好喎!
曾司長: 得,交俾我!

財案宣佈後:
曾司長: 嗱! 呢幾日我企硬㗎喇,之後我會咁咁咁咁咁...
曾主席: OK, 等我印定 D 成功爭取 Banner 先!

曾特首俾人撞後:
曾特首: 家陣點先,攪到我俾人揼! 快 D 同我攪點佢!!!
曾司長: 得,聽朝會宣佈「微」調。主席,聽日準時開會呀!
曾主席: 好好好! 即刻安排...

派 Cash 六千,退稅六千,的確係好多人得益。但新移民無得著,N 無依然 N 無,雖然的確唔係永久居民,對香港未夠多「貢獻」,但佢哋其實可能係最需要嘅一群,係咪應該對佢哋作出更多支援?

作為一個財政司司長,係應該對香港嘅經濟有一幅全面嘅藍圖。但係回歸以來咁多任,就只得梁司長有呢一幅藍圖,但就因為政治智彗不足,無端端俾人話「偷步」買車,做咗一年後俾香港人轟落台,之後俾一個飲完紅酒亂講嘢條條 fing 嘅 360 上位,再嚟個唔識轉彎又唔食人間煙火嘅公務員,所以香港人有今日嘅日子,某程度上係抵死。

No comments:

Popular Posts