Search This Blog

Sunday, August 30, 2009

開恩茲之旅 - Day 7

一朝早四點左右起身,梳洗再執埋少少嘢落背囊,煮好個杯麵,一切都似乎安頓好。突然團友們話露台好多星,大大個獵夫座就擺响眼前,嘩! 香港絕對睇唔到嘅咁清楚,用部 DC 仔影咗佢,突然的士大佬 call 上嚟就到咗,時間變得趕急,草草地影完相,寫低張紙俾 apartment reception 話我哋已經走咗,裝少少水入水樽,响一分鐘來攪掂。

去機場途中,因為沿途無街燈,星境比响 apartment 個露台更靚,但係都已經變成剎那光輝,留唔到入影機入面。同一批團友道別,Check-in 上機,當飛機穿過雲層,太陽亦都差唔多升起,相機快門又再啟動,再拍攝日出嘅一刻。

又再同一對友人道別,已經剩下自己獨自上路,由 domestic terminal 搭 shuttle 去 international terminal, 辨出境手續,一切就好似將到埗嘅程序反轉。等咗一個鐘,終於可以登機,飛機準備起飛之際,機長話個 public announcement system 有問題,要返返去俾機組人員 check 吓。

終於可以起飛,隔籬有一班大陸遊客,又麻麻煩煩,應該係第一次出國旅遊。開初上機嗰陣重要我同佢換位,好彩無換俾佢,唔係佢响我右邊,佢 D 朋友响我左邊,我就真係 lolijin. 食完個 lunch, 戴上耳塞,佢有佢嘈,我有我瞓。好似以前一樣,每一個鐘頭起一次身,都叫做瞓到四個鐘,之後,晚餐送到,食完,眼光光,睇 Myth Buster, 聽之前 download 咗落 PMP 嘅電台節目,都差唔多到香港。

放完假,一身都鬆晒!

No comments:

Popular Posts