Search This Blog

Sunday, August 30, 2009

開恩茲之旅 - Day 6

其他人去咗玩浮潛,我就為咗應付聽日嘅早機而休息。休息嘅日子,噚晚用友人部單反影星,攪到一點幾。但七點幾,突然有個電話打過嚟,叫我去浮潛,我聽到一頭霧水。原來佢哋報團嗰陣留咗我個手提電話同名,一出房門,班友仔真係未出發。以為可以再瞓,電話又再響起,個司機話重未見人,一出露台,原來佢哋用咗後門,個司機話要走云云,唯有用拖字訣,個司機終於見到佢哋,收得線。但個人已經醒晒,整返個微波煮蛋三文治,食隻蕉,寫下 blog, 上吓 facebook 咁。

十一點左右,開始有少少睡意,再瞓過。瞓到一點半,又煮個雞蛋雜菜一丁,正! 本來都想再瞓,但係已經瞓唔著,去試吓 apartment 個泳池先,嘩! 乜鹹嘅?! 即刻無晒 mode 游。沖一沖個身,換件衫,都已經四點半,出去週圍行吓都好。同雅典唔同,無乜靚嘅 graffiti, 好多都係無特色嘅簽名。反而進入黃昏,街境、百鳥歸巢都幾 OK.

行行吓又進入市中心,有人做緊街頭表演,都係一個女仔搵 D 男觀眾幫手,攪到 D 男觀眾唔好意思嗰隻,不過睇落又幾好笑,大紙最細都廿蚊,唯有將所有硬幣奉上。

時間差不多,返返去 Apartment, roommate 响樓下打電話,即係全部人返晒,聽日早機,我提議早 D 食晚餐。食晚餐之前本來想去超級市場買聽日嘅早餐,點知已經一日收咗。揀咗間响 Apartment 附近嘅餐廰,叫咗個海鮮意粉,有蠔、魚、蝦、魷魚,而且茄汁重要煮得唔太酸,呢餐實在太美好,雖然貴咗少少。

之後再去食雪糕,好多款選擇,除咗有水果味,重有 Red Bull 味、金莎味、三角朱咕力味等等,實在太有特色。我叫咗個蕉糖味,Yummy!

最後,咗便利店買杯麵做聽朝嘅早餐,返到 Apartment, 影張 light painting, 之後開始執嘢,盡最後努力去 upload 相,用盡未用晒嘅 quota. Roommate 打算睇波唔瞓,我就沖完涼執多少少嘢就大覺瞓。

今日係好舒服嘅一日。

No comments:

Popular Posts