Search This Blog

Thursday, August 27, 2009

開恩茲之旅 - Day 3

三點幾起身去坐熱氣球,六點左右真係要上去,黑嘛嘛,乜都睇唔到,有一陣臭味,唯有見到深色嘅地方就走開,以免誤中地雷。

上到氣球,是破曉時份,一道陽光劃破長空。隨著氣球緩緩升起,天色亦慢慢變得明朗。晨光初露,氣球穿過雲端,雲海處處,又是另一番境象。相機快門、閃光燈,開關閃爍過不停。返回雲底,地面風光稍為遜色,直至太陽露出一道曙光,所有焦點都立刻轉移,快門閃燈開關閃爍比之前更甚。

返到地面,不乏影相嘅空間。架 shuttle 車我哋去食早餐,早餐大家又影吓 D 攪笑相咁。八點九,shuttle 車我哋去 skyrail station. 八個字嘅車程,車上播住催促曲,我都瞓到半個鐘左右。

九點半,响 skyrail station, 等咗一個鐘左右,同另一個團友會合,出發坐纜車。風景無乜特別,好以海洋公園咁,不過就有三程。第一程,都見到唔少甘蔗田,之後兩程都係俾一大個雨林圍繞住。

坐完纜車,已經係Kuranda, 雨林中嘅一條村,食過午餐、買過手信、影過相,已經 miss 咗兩點嘅火車,要等個半鐘先再有火車開出。上到火車,沿途風景 OK, 只係俾好多樹阻住,當然,雨林中嘅樹係必要嘅,亦唔阻人影相嘅雅興。結果瞓覺嘅瞓覺,影相嘅影相,傾計嘅傾計。又係六點,行程豐富嘅一日。

No comments:

Popular Posts